• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

انفجارمشکوک خودرو در تل‌آویو/تجمعات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در قدس

  • 28 اردیبهشت 1402 - 13:52
انفجارمشکوک خودرو در تل‌آویو/تجمعات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که خودرویی در مرکز شهر تل‌آویو آتش گرفته و احتمالاتی وجود دارد مبنی بر اینکه آتش‌سوزی در نتیجه انفجار بمب در داخل این خودرو انجام گرفته است. هنوز جزئیات بیشتری از این رخداد، منتشر نشده است.
تجمع تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در قدس اشغالی

شماری از صهیونیست‌ها با تجمع در برخی مناطق قدس اشغالی برای برگزاری راهپیمایی پرچم آماده می‌شوند. این راهپیمایی قرار عصر امروز به مناسبت اشغال کامل قدس از سوی صهیونیست‌ها برگزار شود.

نگرانی صهیونیست‌ها از واکنش موشکی مقاومت

منابع عبری امروز در گزارش‌هایی درباره واکنش موشکی مقاومت فلسطین به برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، ابراز نگرانی کردند.
حضور هزاران نظامی در قدس اشغالی

اشغالگران صهیونیست حتی از فلسطینیان بی‌سلاح هم وحشت دارند و برای تأمین امنیت شهرک‌نشینان اشغالگر در جریان راهپیمایی پرچم در شهر قدس، اینگونه در نقطه نقطه این شهر مستقر شدند آن وقت بیت‌المقدس را هم پایتخت خود می‌خوانند، پایتختی که کمترین امنیت را هم در آن ندارد.
فلسطینیان در غزه همزمان با راهپیمایی پرچم، تظاهرات می‌کنند
فلسطینیان ساکن نوار غزه عصر امروز پنج‌شنبه همزمان با راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم شهرک‌نشینان اشغالگر در شهر قدس، در شرق غزه راهپیمایی برگزار می‌کنند.

قرار است هزاران نفر در این راهپیمایی شرکت کنند و طی آن پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورند.این راهپیمایی به منظور پایبندی فلسطینیان به سرزمین و مقدسات خود و تاکید بر مخالفت با هرگونه اقدام جنایتکارانه شهرک‌نشینان اشغالگر برگزار می‌شود.
پرچم فلسطین را به اهتزاز درآورید!
گروه‌های فلسطینی با انتشار بیانیه‌هایی از مردم فلسطین خواستند امروز همزمان با برگزاری راهپیمایی تحریک آمیز پرچم از سوی صهیونیست‎‌ها، پرچم فلسطین را در هر جایی که هستند به ویژه در قدس به اهتزاز درآورند.

راهپیمایی پرچم قرار است عصر امروز در سالگرد اشغال کامل قدس از سوی صهیونیست‌ها برگزار شود. مسیر این راهپیمایی که قرار است شامل مناطق فلسطینی و اطراف مسجدالاقصی شود، به طور جدی مورد اعتراض فلسطینیان به ویژه گروه‌های مقاومتی است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=42116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.