• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲

انتقال ۱۳۴۷ مصدوم سوانح و حوادث مختلف به مراکز درمانی

  • 11 فروردین 1402 - 13:54
انتقال ۱۳۴۷ مصدوم سوانح و حوادث مختلف به مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی؛ سخنگوی طرح ملی نوروزی هلال احمر در خصوص خدمات ارائه شده به شهروندان در قالب این طرح از ۲۴ اسفند تا ۱۰ فروردین گفت: در مجموع ۳۴۴۸ عملیات و خدمت تا ۱۰ فروردین انجام شد که ۱۵۹۵ مورد جاده‌ای، ۱۳۰ عملیات در خصوص حوادث جوی، ۲۷ عملیات در محیط‌های آبی و ۱۲۲ عملیات نجات کوهستان نیز انجام شده است.
وی افزود: در این عملیات‌ها به ۵۰ هزار و ۳۱۴ نفر امدادرسانی شده و برای ۳۷۹۷ نفر از شهروندان نجات داده شده نیز اسکان اضطراری فراهم شده است. علاوه بر این ۱۳۴۷ نفر از مجروحین توسط ناوگان هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۹ هزار و ۱۰۰ نفر از مصدومین سوانح مختلف نیز در محل درمان شده و ۲۵۷ نفر از گرفتارشدگان نیز به مناطق امن منتقل شده اند.
این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر ادامه داد: ۲۹۲ عملیات نجات فنی در این بازه زمانی در سطح کشور برای نجات متاثرین از تصادف انجام شده که منجر به نجات ۳۳۷ نفر شده است.
لازم به ذکر است بیشترین امدادرسانی در این مدت به ترتیب در استان‌های مازندران، اصفهان و فارس بوده است. همچنین در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر سلامت مسافرین مورد توجه جدی قرار گرفته و بر همین اساس ۲۱ هزار و ۶۸۲ تست فشارخون و قند نیز انجام شده است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=40203

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.