• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

انتقادی علیه فدراسیون والیبال نداشته ام

  • 08 مهر 1400 - 4:11
انتقادی علیه فدراسیون والیبال نداشته ام

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس فدراسیون والیبال در مصاحبه‌ای حمله‌ای تند به منتقدانش داشت. نام علیرضا نادی ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال نیز در میان منتقدان آورده و در رسانه منتشر شد.

علیرضا نادی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به حواشی پیش آمده پیرامون نامش به عنوان یکی از منتقدان فدراسیون گفت: هر کسی مسئول حرکت خودش است. نقد و بررسی می‌توانم انجام دهم و وابسته به کسی نیستم. اما در این برهه زمانی هیچ نقدی نسبت به عملکرد فدراسیون نداشته‌ام. در شرایط حاضر کار فدراسیون والیبال بد نبوده است. اگر خبرنگاری صدایی از من دارد که این اظهارات را رد می‌کند اعلام کند. من هیچگاه نظرم با بهنام محمودی در یک راستا نبوده است.

وی تاکید کرد: بهنام محمودی اگر انتقاد می‌کند از جانب خودش است. در پاسخ به داورزنی نباید اسم من آورده شود چرا که من هیچ نقشی نداشته‌ام.

ملی پوش اسبق والیبال ادامه داد: چرا باید چشممان را بر روی همه چیز ببندیم؟ تیم ملی والیبال در حالی در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شد که ۵ بازیکن اصلی این تیم حضور نداشته‌اند و ۵ بازیکن جوان جایگزین شدند و به قهرمانی رسیدند. نباید چشممان را بر روی اینها ببندیم. تیم نوجوانان نیز با تعدادی بازیکن کم تجربه عنوان سوم جهان را به دست آورد. اگر انتقادی می‌کنیم باید انتقاد درست باشد. تیم ملی قهرمان آسیا شد. نقدهای ما باید سازنده باشد.

نادی در پایان تاکید کرد: هر جا لازم بوده است انتقاد کرده‌ام اما هیچگاه بیجا صحبت نمی‌کنم. در حال حاضر با جوانانی قهرمانی آسیا شده‌ایم که صد درصد تضمین می‌کنم آنها می‌توانند در مسابقات لیگ ملت‌های سال آینده نتایج خیلی بهتر از دوره قبل را به دست آورند. متأسفانه محمودی از جانب من صحبت کرد. من اصلاً چنین صحبت‌هایی نکرده‌ام قطعاً اگر لازم باشد از مراجع قانونی پیگیری این را خواهم کرد که چرا برخی از رسانه‌ها و خبرنگاران نام من را بدون تحقیق در خبرهایشان به عنوان منتقد آوردند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.