• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

انتخاب یکی مثل سجادی مطالبه جامعه ورزش از رییس جمهور بود

  • 23 مرداد 1400 - 14:57
انتخاب یکی مثل سجادی مطالبه جامعه ورزش از رییس جمهور بود

به گزارش مهر، سید کاظم اولیایی اظهار داشت: قبل از هر چیز بابت معرفی حمید سجادی به عنوان گزینه وزارت ورزش از سوی رییس جمهور محترم به مجلس شورای اسلامی، به جامعه ورزش تبریک می‌گویم.

وی بیان داشت: قبل از انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور، جمعی از کارشناسان و خبرگان ورزش به ملاقات ایشان رفتند و دو مطالبه بزرگ را از ایشان مطرح کردند که یکی از آنها انتخاب وزیر ورزش از بین گزینه‌هایی کارشناسان ورزش معرفی کنند و دوم اهمیت به بخش خصوصی و در اولویت قرار دادن ورزش حرفه‌ای به بخش خصوصی.

اولیایی که در گفتگو با برنامه آفساید رادیو جوان صحبت می‌کرد، در ادامه بیان داشت: ما روی قول آقای رییسی حساب می‌کردیم، اما وقتی یک سری افراد برای این منظور نام برده شدند قدری نگران شدیم. اما خوشبختانه آقای رییسی به اولین قول خودش به ما وعده عمل پوشاند که من این را به جامعه ورزش تبریک می‌گویم.

کارشناس ورزش تصریح کرد: ما جمعی از خبرگان و کارشناسان ورزش جلسات متعددی ترتیب دادیم و ده‌ها پارامتر را برای انتخاب وزیر ورزش در نظر گرفتیم. ابتدا چیزی در حدود ۵۰ گزینه روی میز ما بود که بعد از چند غربال، تعداد این افراد به ۵ نفر کاهش یافت. آقای سجادی نفر دوم از لیست ۵ نفرهای بود که ما آن را تهیه و در اختیار رییس جمهور قرار دادیم. ما چند پارامتر مهم داشتیم که اهم آنها حسن سوابق ورزشی، حسن سوابق مدیریتی، سن مناسب و طی کردن مدارج تحصیلی بود که سجادی در همه آنها نمرات بالایی می‌گیرد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تاکید کرد: انتخاب سجادی به عنوان گزینه اصلی وزارت ورزش و معرفی ایشان به مجلس شورای اسلامی، مطالبه اصلی جامعه ورزش از رئیس جمهور محترم بود.

عضو هیات موسس اتحادیه مدیران فوتبال کشور تاکید کرد: ما در ورزش هم عقب ماندگی داریم، هم آوار برداری و هم برنامه‌ریزی برای آینده که سجادی باید همه موارد را با هم پیش ببرد. امیدوارم سجادی رای بالایی از مجلس بیاورد که به این موضوع امیدوار هستیم، چرا که آقای رییسی با درخواست بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشت و این نشان می‌دهد که او مورد وثوق نمایندگان مجلس قرار دارد.

اولیایی تاکید کرد: قطعاً سجادی با همه توانمندی‌هایی که دارد، به تنهایی نمی‌تواند بار همه مسئولیت‌ها را بر دوش بکشد و سجادی باید در تیم خودش از چند مدیر لایق و کار بلد استفاده کند.

وی در پایان تصریح کرد: مطالبه گری درست و به جای رسانه‌ها از وزیر ورزش و همه مدیران ورزشی، می‌تواند ورزش ایران را در راه پیشرفت قرار دهد و این اتفاق در گذشته کمتر پیش آمده بود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2198

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.