• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

انتخاب چهارمین دبیر در طول سه سال/ گزارش صدیقی به هیات رئیسه

  • 20 دی 1401 - 12:28
انتخاب چهارمین دبیر در طول سه سال/ گزارش صدیقی به هیات رئیسه

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هیأت رئیسه فدراسیون ووشو عصر دوشنبه ۱۹ آبان ماه در و با حضور کلیه اعضا در محل این فدراسیون تشکیل شد.
در این جلسه امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو گزارشی از عملکرد این فدراسیون در سال ۲۰۲۲ و کسب عنوان قهرمانی جوانان جهان، نایب قهرمانی کوراش مردان و زنان رده سنی بزرگسالان جهان، قهرمانی کوراش مردان در آسیا، عنوان سومی کوراش بانوان آسیا و همچنین قهرمانی کوراش جوانان در آسیا و کسب ۵۸ مدال رنگارنگ در این سال را تشریح کرد.
تصویب آئین‌نامه اجرایی کمیته آموزش و پژوهش در سال ۱۴۰۲، جدول حق‌الزحمه لیگ و مسابقات سال آینده، برنامه علملیاتی و مسابقات و ارائه گزارش مالی توسط علیرضا حاجی میر عرب خزانه‌دار فدراسیون از دیگر برنامه‌های این نشست بود.
انتخاب دبیر فدراسیون از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه بود. امیر صدیقی که تیرماه ۱۳۹۹ به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شده، مجید ملکی مدیر تیم‌های ملی را به عنوان سرپرست دبیرکلی به هیأت رئیسه معرفی کرد که با رأی اعضا، ملکی از این پس در این جایگاه فعالیت خواهد کرد. بعد از علی صدیقی، قاسم بختیاریان و علیرضا بهرمن، ملکی چهارمین دبیر در طول نزدیک به ۳۰ ماه مدیریت صدیقی است.
امیر صدیقی رئیس، جعفر سمیعی نایب رئیس اول، زهرا ناطقی نایب رئیس دوم، علیرضا حاجی میر عرب خزانه‌دار، مهرداد شیرازی کارشناس خبره آقایان، میترا عباسی کارشناس خبره بانوان، عباس شیبک نماینده استان‌ها، رامین موحدنیا نماینده ورزش دانش آموزی، ابراهیم فیروزیان حاجی نماینده هیأت علمی و محمدرضا غلامزاده بازرس و همچنین علیرضا بهرمن دبیرکل پیشین فدراسیون در این نشست حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=37224

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.