• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

انتخاب ساعی به عنوان رئیس فدراسیون در یک مجمع عادلانه صورت گرفت

  • 01 بهمن 1400 - 23:36
انتخاب ساعی به عنوان رئیس فدراسیون در یک مجمع عادلانه صورت گرفت

مهدی آریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از زحمات آقای پولادگر در طول سال‌های طولانی خدمت به تکواندو تشکر و قدردانی کنم. تکواندو ایران در سال‌های مدیریت وی پیشرفت‌های خوبی داشت و نتایج درخشانی هم کسب کرد که نمی‌توان از کنار آن بسادگی گذشت زیرا نام تکواندو ایران مدیون زحمات و تلاش‌های این فرد است.

رئیس هیأت تکواندو خراسان شمالی ادامه داد: به هر حال مجمع تکواندو در شرایط کاملاً قانونی برگزار شد و در نهایت هم هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شده است.

وی افزود: هادی ساعی از قهرمانان پرافتخار تکواندوست که زحمات زیادی در این رشته متحمل شده و افتخارات زیادی کسب کرده؛ در واقع تکواندو ایران در دنیا به نام هادی ساعی شناخته می‌شود.

آریان گفت: وی با برنامه‌هایی که ارائه داد توانست نظر اعضا را جلب کند لذا ساعی در مجمعی کاملاً دموکراتیک بیشترین آرا را کسب کرد و به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

عضو مجمع تکواندو بیان کرد: در تمام سال‌های گذشته همین مجمع بود که به آقای پولادگر رأی اعتماد می‌داد و ایشان با رأی همین مجمع ریاست فدراسیون را در اختیار داشت.

وی افزود: در این شرایط نیز اعضای مجمع به هادی ساعی رأی اعتماد دادند و لازم است که همه اعضای مجمع به رأی نهایی احترام بگذارند.

آریان در مورد امضا نامه برای توقف حکم ساعی نیز گفت: این دست اقدامات را به صلاح تکواندو نمی دانم چرا که معتقدم تشکیک به رأی اکثریت اعضا و زیر سوال بردن آن، نخست بی احترامی به خود ماست و سپس به اعضای مجمع و خانواده بزرگ تکواندو.

وی در انتها بیان کرد: مجمع تکواندو بالاترین رکن فدراسیون است و همه مسائل باید در داخل مجمع مطرح شود. اگر مشکلی بود باید در همان مجمع مطرح می‌ش؛، مجمعی که رأی به انتخاب هادی ساعی داده و مورد قبول اعضا قرار گرفته است.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=15059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.