• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

انتخابات تکواندو آسیا برگزار می شود/ پولادگر نامزد نایب رئیسی

  • 31 شهریور 1400 - 20:02
انتخابات تکواندو آسیا برگزار می شود/ پولادگر نامزد نایب رئیسی

به گزارش مهر، همزمان با انتخابات فدراسیون جهانی تکواندو، انتخابات اتحادیه‌های قاره‌ای هم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. بر همین اساس هم اتحادیه آسیا نامزدهای حضور در این انتخابات را برای چهار سال آینده در پست‌های مختلف معرفی کرد که این موضوع حکایت از ثبت نام رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان دارد.

سیدمحمد پولادگر که هم اکنون نیز نایب رئیس آسیاست، برای تداوم حضور در این سمت باید در انتخابات پیش رو شرکت کند.

رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در این انتخابات ۵ رقیب دیگر دارد. «ابوبکر عبدالطیف» از عربستان، «احمد تابسوام» از پاکستان، «بانک یانگ» از کره جنوبی، «محمد منصور» از یمن و «ترونگ» از ویتنام دیگر نامزدهای این سمت هستند. از میان این شش نفر، تنها سه نفر انتخاب خواهند شد.

«کی سوک لی» تنها نامزد پست ریاست تکواندو قاره کهن است. برای عضویت در هیأت اجرایی که ۱۱ عضو دارد که ۱۶ نفر از کشورهای قزاقستان، لبنان، فلسطین، بحرین، کویت، چین تایپه، کره جنوبی، هند، اردن، پاکستان، مالزی، سوریه، فیلیپین، ژاپن و امارات نامزد شده اند. ضمن اینکه برای پست حسابرس هم تنها «یانک کیم» از کره جنوبی ثبت نام کرده است.

«آرمان چیلمانوف» دارنده یک برنز المپیک، سه برنز جهان و قهرمان سایبق آسیا از قزاقستان، «فاجر ین علی» از بحرین و «نانسی بن علی» اردنی از قهرمانان سابق تکواندو بودند که در این انتخابات حاضر هستند. ولی تکواندو ایران با نادیده گرفتن قهرمانان صاحب نام خود، تنها با یک نماینده و آن هم رئیس فدراسیون در این انتخابات حاضر است.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=6522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.