• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

امیدآفرینی در جامعه رسالت مهم مسئولان/سپاه در کنار مردم محروم است

  • 27 مرداد 1400 - 14:31
امیدآفرینی در جامعه رسالت مهم مسئولان/سپاه در کنار مردم محروم است

به گزارش مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، مردمی بودن فعالیت‌های فرهنگی را عامل مهم در پیشرفت این فعالیت‌ها عنوان و اظهار کرد: در واقعه ۹ دی ۸۸ ثابت شد وقتی بحث اسلام و قائم عاشورا در جامعه به میان آید مردم خود جوش به میدان آمده و در دفاع از آرمان‌های اسلام به پا می‌خیزند.

وی بصیرت مردم را عامل مهم در پایداری انقلاب اسلامی دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی همواره در بصیرت افزایی مردم تلاش کرده و مردم را عالمانه و هوشیار در میدان مختلف همراهی کرده است.

فرمانده سپاه استان اردبیل مقابله با جنگ نرم را اولویت اصلی فرهنگی به فرموده مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: دشمن با جنگ نرم اعتقادات مردم را نشانه گرفته و در صدد تضعیف دین در خانواده‌ها شده است که مقابله با این دسیسه دشمن تاکید مهم مقام معظم رهبری بر مسئولین نظام علی الخصوص نهادهای فرهنگی و دینی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار محمدی اصل به حضور سپاه در کنار مردم در بحران‌های مختلف اشاره و اضافه کرد: اکنون در شهرهای بیله سوار و گرمی با مشکل شدید آب مواجه هستیم که در این بحران زیست محیطی، سپاه در کنار مردم بوده و با ارسال محموله‌های آب معدنی و تانکرهای آب به این شهرستان‌ها و روستاهای صعب العبور، قدری از مشکلات مردم را کاهش می‌دهد تا نشان دهد مردم ولی نعمت و سرمایه بزرگ کشور هستند و باید همواره خدمت رسانی به مردم در اولویت باشد.

وی بر همراهی با مردم در صدد رفع یاس و ناامیدی در بین آحاد جامعه تاکید کرد و یادآور شد: ما تمام توان خود در رفع مشکلات مردم با هدف برطرف کردن یاس و ناامیدی در مردم و امید آفرینی در بین آنان به کار بسته ایم و در این راه همکاری ادارات و نهادهای مختلف می‌تواند در پیشرفت امور ما را یاری رساند.

فرمانده سپاه استان اردبیل ارائه آموزش‌های لازم به بسیجیان در راستای کمک به کادر درمان در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: در ایام کرونا بسیجیان و نیروهای سپاهی پس از دریافت آموزش‌های لازم، با کادر درمان و پرستاران همکاری کرده و همراهی خود را با اقشار مختلف مردم به اثبات می‌رسانند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.