• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

امکان ورود به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت فراهم شد

  • 13 اردیبهشت 1402 - 19:05
امکان ورود به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت فراهم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، آرش عسکری مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اعلام کرد: با توجه به ارتباط برقرار شده با سازمان فناوری اطلاعات ایران، زین پس کلیه کاربران سامانه ستاد چه آنهایی که تا کنون در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نام نموده اند و چه آنهایی که تا کنون در سامانه ثبت نام نکرده باشند، می‌توانند از طریق درگاه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی https://sso.my.gov.ir/login به سامانه وارد شوند.
عسکری افزود: بر اساس کنترلی که بر روی شماره ملی افراد صورت می‌گیرد، کاربرانی که در سامانه ثبت نام نموده باشند، به قسمت انتخاب سامانه و نقش خود هدایت می‌شوند و کاربرانی که تا کنون ثبت نام نکرده باشند، وارد سامانه می‌شوند و لازم است بر اساس نقشی که می‌خواهند در سامانه داشته باشند اعم از تأمین کننده، مناقصه گر و یا مزایده گر، نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه در پروفایل خود اقدام نمایند. پس از تکمیل پروفایل هر بخش، با توجه به اینکه در برخی معاملات درج امضای الکترونیکی الزامی است، لازم است کاربران نسبت به دریافت توکن (گواهی امضای الکترونیکی) اقدام نمایند.
خاطرنشان می‌شود، راهنمای دریافت توکن در بخش آموزش سامانه ستاد موجود می‌باشد و همکاران مرکز تماس سامانه به شماره سراسری ۱۴۵۶ نیز آماده ارائه راهنمایی‌های لازم می‌باشند.
مدیر سامانه ستاد در ادامه اعلام نمود: طبق اقدامات تکمیلی انجام پذیرفته، این امکان برای کاربرانی که تا کنون ثبت نام نکرده بودند نیز فراهم شده که همزمان با ورود به سامانه از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، برای ایشان مشخصات کاربری تولید و این موضوع از طریق پیامک به کاربران اطلاع رسانی شود. جزئیات مشخصات کاربری، در متن پیامک مذکور اعلام می‌شود و بهتر است جهت رعایت مسائل امنیتی، کاربران بلافاصله پس از ورود و تکمیل پروفایل نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام فرمایند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41418

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.