• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

امضا تفاهم‌نامه فدراسیون ایران با فدراسیون جهانی تکواندو

  • 12 شهریور 1401 - 13:28
امضا تفاهم‌نامه  فدراسیون ایران با فدراسیون جهانی تکواندو

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان که به دعوت رئیس فدراسیون جهانی تکواندو برای امضای تفاهم نامه بشر دوستانه راهی فرانسه شده است، عصر جمعه در حاشیه روز نخست رقابت‌های گرندپری، با مسئولان فدراسیون جهانی دیدار و گفتگو کرد.
در این جلسه که دکتر «چو» رئیس فدراسیون جهانی نیز حضور داشت، در خصوص راه اندازی کمپ بین المللی پناهجویان در ایران بحث و تبادل نظر شد و در نهایت تفاهم نامه همکاری در همین خصوص به امضا هادی ساعی و رئیس فدراسیون جهانی رسید.
شایان ذکر است که در جریان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی جلسه با حضور رئیس فدراسیون جهانی، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در قونیه برگزار شد، هادی ساعی پیشنهاد راه اندازی کمپ پناهندگان تکواندو در ایران را ارائه نمود که با استقبال دکتر «چو» مواجه شد و عصر روز گذشته تفاهم نامه‌ای در همین خصوص به امضای طرفین رسید.
اکنون با امضای این تفاهم‌نامه، به زودی کمپ پناهندگان تکواندو در کشورمان با حمایت فدراسیون تأسیس خواهد شد تا علاقه مندان زیر سایه صلح و دوستی به ورزش مورد علاقه خود این بار در ایران بپردازند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=28523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.