• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

القوسی: در دومین حضور بین‌المللی به مدال جهانی رسیدم

  • 01 شهریور 1400 - 14:47
القوسی: در دومین حضور بین‌المللی به مدال جهانی رسیدم

به گزارش مهر، تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان شب گذشته توانست با کسب ۷ مدال رنگارنگ به عنوان نایب قهرمانی رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ روسیه دست یابد.

در همین راستا مرتضی القوسی ملی پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان پس از کسب مدال برنز رقابت‌های جهانی گفت: خدا را شکر می‌کنم که با مدال به ایران بر می‌گردم و دستم خالی نیست و دست پدر و مادر و مربی ام که باعث شدند من به اینجا برسم را می بوسم و از آنها تشکر می‌کنم و ان شاء الله در مسابقات بعدی این مدال برنز را به طلا تبدیل می‌کنم.

القوسی با اشاره به سطح بالای مسابقات اظهار داشت: سطح جهانی همیشه بالاست و در مبارزه نیمه نهایی و برای صعود به فینال، یک لحظه مقابل حریفم که از بلاروس بود کشتی را نتوانستم کنترل کنم و چند امتیاز دادم و در ادامه هر چه تلاش کردم نتوانستم این عقب افتادن را جبران کنم و به اصطلاح معروف کشتی را در بیاورم.

دارنده مدال برنز جوانان جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم افزود: همان یک لحظه غفلت باعث شد که کشتی را واگذار کنم و نتوانم به فینال بروم. خدا را شکر اما که توانستم در رده بندی پیروز شوم و با مدال برنز به ایران برگردم و امیدوارم که در رقابت‌های بعدی بتوانم زحماتی که از خانواده تا کادر فنی برایم کشیده‌اند را جبران کنم.

القوسی با بیان اینکه جهانی روسیه، دومین تجربه بین المللی اش بود، خاطر نشان کرد: حضور در روسیه دومین مسابقه بین المللی من بود و پیش از از رقابت‌های جهانی جوانان، تنها در تورنمنت ترکیه شرکت کرده بودم.

وی با اشاره به اهدافش پس از کسب مدال برنز جوانان جهان تاکید کرد: بعد از این مدال تمام تلاشم را می‌کنم که به ترکیب تیم بزرگسالان برسم و همان طور که در رده جوانان در جهانی کشتی گرفته‌ام، در بزرگسالان هم در مسابقات قهرمانی جهان دوبنده تیم ملی ایران را بپوشم.

القوسی گفت: قطعاً راه سختی در انتظار من است اما خودم را آماده کرده‌ام و می دانم باید برای رسیدن به این هدف، تلاش و زحمت‌هایم را دوچندان کنم تا بتوانم در رده بزرگسالان هم موفق باشم و بتوانم مدال آوری کنم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=3107

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.