• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

اقتدار هلال احمر در دنیا به اثبات رسیده است

  • 26 آبان 1401 - 12:55
اقتدار هلال احمر در دنیا به اثبات رسیده است

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در اختتامیه یازدهمین گردهمایی آموزشی، علمی و کاربردی مسئولان و مدیران حقوقی، املاک و موقوفات جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: مباحث حقوقی از جمله مباحث حائز اهمیت در جمعیت هلال احمر است. بحث ارتقای جایگاه مسئولان و مدیران حقوقی و سایر بخش‌ها در استان‌ها نیز یکی از مطالبات به حقی است که قطعاً نسبت به آن توجه و برنامه خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه بعد از رسیدگی به وضعیت استخدام و بیمه امدادگران، ثبات شغلی و توجه به معیشت کارکنان هلال‌احمر از جمله اولویت‌های اجرایی است، افزود: در تلاشیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم، زمینه ارتقا کمی و کیفی واحدهای استانی را در سطح کشور فراهم کنیم و در نهایت بتوانیم خدمات‌رسانی به جامعه هدف را توسعه دهیم.
رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه بالاترین سرمایه اجتماعی هلال‌احمر، اعتماد مردمی‌به این نهاد است که امروز در جایگاه مطلوبی قرار دارد، افزود: این دستاورد مهم به همت امدادگران جمعیت هلال‌احمر به‌دست آمده است.
کولیوند در ادامه با اشاره به اقتدار جمعیت هلال‌احمر ایران در سطح نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر و اذعان فدراسیون به این موضوع گفت: اقتدار هلال‌احمر ایران، امروز در تمام جهان به اثبات رسیده و از همین رو، مقر لجستیک فدراسیون در کشور امارات، با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرارداد همکاری امضا کرده است.
وی همراهی نمایندگان مجلس و مدیران ارشد دولتی را فرصت مناسبی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود: تحقق این مهم به هم افزایی تمام ظرفیت‌های داخلی و توسعه تعاملات بین‌المللی نیاز دارد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر خاطرنشان کرد: موضوع توسعه آموزش‌های همگانی، تخصصی امدادگران را با جدیت ادامه می‌دهیم و حضورمان را با تمام توان در تمام نقاط کشور پررنگ کرده و مراوداتمان را با سایر دستگاه‌ها روز به روز افزایش می‌دهیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33956

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.