• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

افسوس آرسنال از نخریدن طارمی

  • 07 آبان 1401 - 12:03
افسوس آرسنال از نخریدن طارمی

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت hitc، تنها چهار بازیکن در این فصل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بیشتر از طارمی گل زده‌اند؛ کیلیان ام‌باپه، ارلینگ هالند، محمد صلاح و روبرت لواندوفسکی. مهاجم ایرانی که سال گذشته برای گل فوق‌العاده‌اش برابر چلسی نامزد دریافت جایزه پوشکاش شد، ۱۱ گل و ۷ پاس گل در ۱۵ بازی در تمام رقابت‌ها برای پورتو به ثبت رسانده است.
مهدی طارمی بازیکنی است که به هیچ دفاعی استراحت نمی‌دهد. او در تمام ۹۰ دقیقه در زمین می‌دود؛ مهاجمی با این پشتکار که هرگز تسلیم نمی‌شود، کمک زیادی به تیم می کند. او در پنجره نقل و انتقالات قبلی مورد توجه آرسنال بود و هنوز هم گفته می شود که آرسنال در زمستان به سراغ بازیکن ایرانی خواهد رفت.
آرسنال در پنج بازی اخیر خود فقط ۴ گل به ثمر رسانده است. مهاجمانی چون گابریل ژسوس و ادی ان‌کتیا در بازی‌های اخیر در امر گلزنی موفق نبودند. چه بسا اگر بازیکنی مثل مهدی طارمی در ترکیب آرسنال بود، این تیم می توانست در دیدار برابر ساوتهمپتون به پیروزی برسد؛ دیداری که ضعف آرسنال را در گلزنی نشان داد.
پورتو امروز (شنبه) باید در لیگ پرتغال در زمین سانتاکلارا به میدان برود و در ادامه در لیگ قهرمانان در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت تا بازی‌های پورتو قبل از جام جهانی انجام شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.