• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

افتتاح تره‌ بار پروین با حضور شهردار تهران

  • 12 مرداد 1400 - 20:41
افتتاح تره‌ بار پروین با حضور شهردار تهران

به گزارش مهر، مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۸ در این باره گفت: ساخت بازارهای میوه و تره بار در محله‌های کم برخوردار یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری برای رفاه شهروندان است. به همین سبب ساخت بازار میوه و تره بار در محله‌های این منطقه از جمله محله تهرانپارس و محله لشگر در دستور کار قرار گرفت و با حضور شهردار تهران بازار میوه و تره بار پروین در ناحیه یک همزمان با ۷ بازار جدید میوه و تره دیگر در شهر تهران افتتاح شد.

شهردار منطقه ۸ همچنان در ادامه افزود: منطقه ۸ دارای ۱۳ محله است و درصددیم که همه محله‌ها از چنین ظرفیت‌هایی بهره مند شوند.

رنجبریان گفت: پروژه پروین در تهرانپارس واقع در ناحیه یک به متراژ ۱۲۰۰ متر است و بدون شک می‌تواند بخش قابل توجهی از نیاز شهروندان محله و حتی منطقه را تأمین کند.
وی تصریح کرد: هدف ما این است همه محله‌ها دارای تره بار شود، چرا که بازارهای میوه و تره بار، علاوه بر ارائه خدمات مناسب در زمینه ارائه انواع میوه و محصولات مورد نیاز شهروندان، با کاستن از ترددهای برون محله‌ای باعث کاهش ترافیک و آلودگی هوای ناشی از آن می‌شوند و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی نیاز شهروندان خود باشیم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1011

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.