• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

اعلام ترکیب اعضای شورای شهر جعفرآباد مغان/«مهدی عباسخانی» رئیس شورا شد

  • 15 مرداد 1400 - 2:33
اعلام ترکیب اعضای شورای شهر جعفرآباد مغان/«مهدی عباسخانی» رئیس شورا شد

به گزارش مهر، عصر پنجشنبه با حضور فرماندار، مراسم تحلیف و ادای سوگند پنج عضو شورای اسلامی شهر جعفرآباد مغان برگزار شد.

حسن قبادی فرماندار بیله سوار مغان در این مراسم با تشکر و قدردانی از حضور پرشکوه مردم جعفرآباد مغان، برگزاری انتخابات سالم و بدون هیچ گونه تخلف انتخاباتی را مایه افتخار دانست و با تبریک به منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر جعفرآباد مغان، اظهار کرد: دوره ششم شورای شهر جعفرآباد مغان با دارا بودن تجارب مدیریتی، از لحاظ تخصص‌های مرتبط با مدیریت شهری بی نظیر است.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب و لزوم بازگشت اعتماد مردم به حاکمیت، فعالیت‌ها و کارهای این دوره شورای شهر را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: پاسخگویی در برابر شورای شهر بوده و باید نگاه شورا به مدیریت شهر به صورت کامل و جامع باشد و تمامی زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی را در بر گیرد.

قبادی گفت: شورای اسلامی فعالیت خود را در مدار قانون فعالیت حرکت دهند انتخاب و نظارت بر شهرداری را سرلوحه کار خود قرار دهند

در ادامه با حضور اعضای جلسه مراسم تحلیف برگزار که در این انتخابات و مراسم مهدی عباسخانی با پنج رأی به عنوان ریاست شورا انتخاب شد.

در ادامه انتخابات هیأت رئیسه شورای، بابک راعی با کسب پنج رأی به عنوان نایب رئیس شورا، افشین سمندری به عنوان منشی شورا و محمود ناظمی و رحمت ناصر امینی به عنوان عضو شورا انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.