• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

اعزام تیم موی تای ایران به مسابقات جهانی تایلند

  • 13 اردیبهشت 1402 - 13:54
اعزام تیم موی تای ایران به مسابقات جهانی تایلند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات موی‌تای قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ در دو رده سنی امید و بزرگسال با حضور ورزشکارانی از ۱۰۲ کشور از فردا پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی تایلند و در سالن مرکز همایش‌های جهانی شهر بانکوک آغاز می‌شود و تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
به همین منظور تیم کشورمان متشکل از ۳ موی تای کار مرد و ۸ ورزشکار زن با همراهی جواد نصیری نماینده فدراسیون بین المللی موی تای (IFMA) ساعت ۲۱ سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی عازم بانکوک، محل برگزاری رقابتها شد.
تیم ایران را صدرا محمدی در وزن ۶۰- کیلوگرم، آرمان مرادی وزن ۷۱- کیلوگرم، یزدان پیله وری در وزن ۹۱- کیلوگرم، مبینا تجاسب در وزن ۴۸- کیلوگرم رده سنی امید، عاطفه محمدی در وزن ۴۸- کیلوگرم، فاطمه ممانی در وزن ۵۱- کیلوگرم، ستایش نعمت اللهی در وزن ۵۴- کیلوگرم، فاطمه حسینی در وزن ۶۳.۵- کیلوگرم، پارمیدا عباسی در وزن ۶۷- کیلوگرم، آرزو دوستیان و مهسا صالح پور در وزن ۷۵+ کیلوگرم رده سنی امید و بزرگسال ترکیب تیم ایران را تشکیل می‌دهند.
کادر فنی این تیم را نیز محمد انجدانی به عنوان سرپرست و سرمربی و همچنین هادی محمدزاده به عنوان مربی در بخش آقایان تشکیل می‌دهند.
در بخش بانوان نیز فاطمه تنها به عنوان سرمربی هدایت تیم اعزامی را برعهده دارد که با پرواز بعدی عازم بانکوک می‌شود.
همچنین بهزاد رخنه، علی غفاری و سمیرا داوری نیز داوران ایرانی حاضر در این رویداد هستند.
این دوره از مسابقات موی تای قهرمانی جهان به مناسبت سی امین سال تأسیس فدراسیون بین المللی این ورزش مبارزه‌ای برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41392

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.