• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

اصلاندوز ویترین پروژه‌های دشت مغان/زیرساخت‌های شهری تکمیل شود

  • 30 مهر 1400 - 21:28
اصلاندوز ویترین پروژه‌های دشت مغان/زیرساخت‌های شهری تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر سید عباس مینایی عصر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان اصلاندوز با دفاع جانانه از مطالبات و تشریح مشکلات مردم مرز نشین اصلاندوز مقابل نماینده ویژه رئیس جمهور خواستار حل هرجه سریع‌تر این مشکلات شد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: اصلاندوز علاوه بر اینکه مشکلات بسیاری دارد اما به برکت و نعمات نظام جمهوری اسلامی ایران بخش عظیمی از ویترین پروژه‌های دشت مغان که پروژه پایاب سد خدا آفرین می‌باشد در این شهرستان واقع است.

فرماندار اصلاندوز در ادامه با اشاره به مشکلات و مطالبات مردم شهرستان اصلاندوز تصریح کرد: شهرستان اصلاندوز نیازمند وجود یک بیمارستان ۶۴ تخته خوابه می‌باشد که بتواند برای ۶۰ هزار نفر ارائه خدمات دهد چرا که شهرستان اصلاندوز با بیمارستان بعدی ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

مینایی با اشاره به یکی از اصلی ترین مشکل و مطالیه مردم شهر اصلاندوز گفت: شهر اصلاندوز فاضلاب شهری ندارد که مردم از این موضوع بسیار ناراضی هستند که باید با عنایت ویژه و تخصیص اعتبار لازم این پروژه عملیاتی گردد.

رئیس شورای اداری شهرستان اصلاندوز در رابطه با ایجاد ناحیه صنعتی در این شهرستان ادامه داد: با اینکه تمام مجوزهای لازم اخذ شده است و زمین مورد نیاز نیز تأمین شده است نیازمند تخصیص اعتبار لازمه می‌باشد تا شروع عملیات اجرایی این پروژه نیز آغاز شود.

مینایی با بیان اینکه دو مورد از پروژه‌های ویژه ای که نظام جمهوری اسلامی ایران در این شهرستان در حال انجام است اذعان کرد: یکی پروژه پایاب سد خدا آفرین که پایان تکمیل این پروژه با تمام شدن پروژه سیفون دره رود میسر می‌شود که نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌باشد.

وی ادامه داد: پروژه دیگری واگذاری اراضی شرق و غرب دره رود هست که این اراضی جز اراضی پایاب سد عمارت و بند دیکتاش است اما با اینکه این پروزه پیشرفت ۷۰ درصدی داشته است چند مدتی است که عملیات اجرایی این پروژه نیز به علت نبود اعتبار متوقف شده است.

فرماندار اصلاندوز با اشاره به مشکلات آب شرب اهالی شهرستان اصلاندوز افزود: ما در شهرستان اصلاندوز در فصل تابستان دمای بیش از حد را پشت سر می‌گذرانیم که به علت این با تنش آبی در برخی نقاط شهرستان حتی خود شهر مواجه می‌شویم.

وی در همین راستا ادامه داد: توانستیم با چند پروژه میزان تنش را کاهش دهیم اما نیازمند احداث یک تصفیه خوان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان هستیم.

رئیس شورای اداری شهرستان تصریح کرد: یکی دیگر از مطالبات اصلی استقرار کامل با چارت سازمانی ادارات دولتی در این شهرستان می‌باشد که مردم در مورد با معظل مواجه هستند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=9321

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.