• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اشک‌ها و لبخندها در جشن قهرمانی خاتون بم+ فیلم

  • 04 اسفند 1401 - 12:54
اشک‌ها و لبخندها در جشن قهرمانی خاتون بم+ فیلم

به گزارش ایسنا، مراسم اهدای جام قهرمانی تیم قوتبال زنان خاتون بم چهارشنبه شب، سوم اسفند در ورزشگاه فجر این شهر برگزار شد.  
در این مراسم تعدادی از مسئولان شهر بم، گلاره ناظمی مسئول مسابقات فوتبال زنان، خانواده بازیکنان و کادر فنی تیم و تعدادی از هواداران فوتبال زنان حضور داشتند.  
مادر مرضیه جعفری سرمربی تیم بم یکی از نفرات حاضر در این مراسم بود که در لحظاتی از جشن اشک می‌ریخت. جعفری دو سال قبل فرزند خود را از دست داد و مادرش در این مراسم به یاد نوه‌اش اشک می‌ریخت.  
مرضیه جعفری هم وقتی با این سوال مواجه شد که جای چه کسی در این مراسم خالی‌ است شروع به گریه کرد.  
تیم بم به دلیل حمایت از زلزله‌زدگان خوی جشن برگزار نکردند و فقط مراسم اهدای جام داشتند. این نهمین قهرمانی بمی‌ها در فوتبال زنان است که پرافتخارترین تیم فوتبال زنان محسوب می‌شود.  
مرضیه جعفری، سرمربی خاتون بم در مورد حس و حال خود از کسب نهمین قهرمانی به خبرنگار ایسنا گفت: خیلی خوشحالم. خوشحالی ام بیشتر بابت این است که مردم شهرم خوشحال هستند. بعد از زلزله چون تعداد زیادی از همشهری‌هایمان را از دست دادیم، مردم بم داغدار هستند و بارها در جاهای مختلف به من گفته‌اند تنها چیزی که لبخند روی لب‌هایمان می‌نشاند این است که تلویزیون را روشن کنیم و ببینیم تیم خاتون برده است. او در پاسخ به این سوال که جای چه کسی در این مراسم خالی است به یاد پسرش که دو سال پیش او را از دست داده، اشک ریخت. جعفری در پاسخ به این سوال که در تیم دیگری مربیگری می‌کند یا در بم می‌ماند، گفت: هیچوقت بم را رها نمی‌کنم. اگر الان هم هستم فقط به خاطر مردم شهرم است و شاید نمی‌توانستم کار کنم. به همین دلیل تصمیم ندارم جای دیگر بروم.
در ادامه ویدئوهایی از این مراسم و حاشیه‌هایش را مشاهده می‌کنید:
مراسم اهدای جام

گفتگو با چند دختر خردسال که دوست دارند فوتبالیست شوند:

گفتگو با گلاره ناظمی در مورد حضور استقلال و پرسپولیس در فوتبال زنان و معرفی نایب رئیس جدید بانوان فدراسیون:

انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39104

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.