• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

اشتباهاتی که عضو هیئت رئیسه مجلس درمورد مسئولان حاضر در توکیو کرد

  • 20 مرداد 1400 - 14:52
اشتباهاتی که عضو هیئت رئیسه مجلس درمورد مسئولان حاضر در توکیو کرد

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۲۰ مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سفر پرتعداد مسئولان ورزش کشور به توکیو گفت: در بازی‌های المپیک صرفاً ۶۵ ورزشکار اعزام شدند اما تعداد همراهان آنان ۱۸۸ نفر بودند و برخی از آنها حتی مربی یا حتی رئیس فدراسیون هم نبودند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: در شرایطی که تیم ملی هندبال ایران به مسابقات المپیک اعزام نشده، رئیس فدراسیون هندبال به چه علت به محل برگزاری مسابقات رفته است؟ همچنین چه ضرورتی داشت که رئیس فدراسیون اسکی در المپیک تابستانه حضور یابد؟ علاوه بر این، رؤسای سابق فدراسیون‌های تنیس و دوومیدانی به چه علت به محل برگزاری این مسابقات اعزام شده‌اند؟

سلیمی ادامه داد: گفته می‌شود که وزیر ورزش و جوانان بادیگارد با خودش به این کشور برده و سوال ما این است که چه تهدیدی در آن کشور برای وی وجود داشته که این کار را انجام داده است.

وی اظهار داشت: رئیس فدراسیون شنا تا دو هفته پس از بازگشت ورزشکاران این رشته به کشورمان، با پول بیت‌المال در توکیو مانده و توکیوگردی کرده است؛ مجلس حتماً باید به این موضوع رسیدگی کند.

به گزارش مهر، سلیمی در حالی انتقادات درستی را از اعزام پرتعداد مسئولان به توکیو داشته که در بیان مسئولیت ها و نام افراد مرتکب اشتباهاتی شده است.

وی علیرضا رحیمی را هنوز رئیس فدراسیون هندبال قلمداد کرده که در توکیو حاضر بوده در حالی که رحیمی سالهاست دیگر رئیس فدراسیون هندبال نیست. در حال حاضر علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال است که به توکیو نرفته بود و در تهران حضور داشت.

سلیمی همچنین از شایسته و کیهانی به عنوان روسای فدراسیون های تنیس و دوومیدانی نام برده که راهی توکیو شده اند در حالی که این دو به عنوان عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک راهی ژاپن شده بودند و در حال حاضر عزیزی و صیامی روسای فدراسیون های تنیس و دوومیدانی هستند.

اشتباهات سلیمی به همینجا ختم نمی شود چرا که او عنوان کرده رئیس فدراسیون اسکی به چه دلیل راهی توکیو شده! احتمالا منظور او عبدی افتخاری عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک است که قبلا رئیس فدراسیون اسکی بوده اما در حال حاضر نظریان ریاست این فدراسیون را برعهده دارد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1910

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.