• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

اسماعیلی: نساجی بعد از ۳۱ بازی تغییر سیستم داد / دیر به ورزشگاه رسیدیم!

  • 24 اردیبهشت 1401 - 22:36

اسماعیل اسماعیلی در نشست خبری بعد از بازی امشب با نفت مسجدسلیمان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهارکرد: بعد از اتفاقاتی که برای نساجی رخ داد، شرایط ویژه داشتیم. ضمن این که برای آمدن به شهر مسجدسلیمان و رسیدن به این بازی دچار تاخیر شدیم و دیر به ورزشگاه رسیدیم و کمی با استرس بازی را شروع کردیم. همچنین باتوجه به این که هفته گذشته تنها فرصت یک جلسه تمرین داشتیم با این شرایط وارد بازی  شدیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بعد از ۳۱ بازی در لیگ برتر و جام حذفی که با یک سیستم بازی می کردیم، امروز تغییر سیستم دادیم و طبیعی بود در شروع بازی، کمی شرایط به صورتی باشد که تیم خوب نفت موقعبت هایی داشته باشد اما علیرضا حقیقی مثل روزهای گذشته خوب کار کرد.

 سرمربی موقت تیم فوتبال نساجی گفت: نیمه اول را مدیریت کردیم و البته دو سه موقعیت خوب هم داشتیم و گل هم زردیم و نیمه اول را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. در نیمه دوم نیز باتوجه به تعییراتی که داشتیم بازی را به دست گرفتیم اما در نهایت بازی با نتیجه یک یر یک تمام شد و به نظر من نتیجه تقریبا عادلانه بود. اگر در دقایق آخر بازی باهوش بودیم در ضد حمله می توانستیم به گل برسیم. امیدوارم بازیکنان کمی به خودشان بیایند و استراحت بهتری داشته باشند تا بازی بعد را با موفقیت تمام کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=21770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.