• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

استقلال خوزستان یک برند است / می‌خواهم سال آینده ملی‌پوش شوم

  • 29 آذر 1400 - 9:36
استقلال خوزستان یک برند است / می‌خواهم سال آینده ملی‌پوش شوم

علی کیانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حقیقتا استقلال خوزستان امسال در ابتدای فصل بدنسازی نداشت و دیر شروع به فعالیت کرد به همین دلیل متاسفانه امتیازات چند هفته اول مسابقات لیگ را از دست دادیم اما در حال حاضر شرایط خوب است و توانسته‌ایم نتایج قابل قبولی در هفته‌های اخیر کسب کنیم. انصافا استقلال خوزستان جزو تیم‌های خوب لیگ یک از لحاظ شرایط مالی و همچنین امکانات سخت افزاری است، البته اگر مقداری بیشتر به تیم رسیدگی شود و شرایط زمین چمن و … را درست کنند اوضاع نیز بهتر خواهد شد، هرچند که شرایط نسبت به قبل بهبود یافته است ولی ادامه این بهبودی‌ها به روند صعود تیم به لیگ برتر کمک شایانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: چمن استادیوم تختی اهواز وضعیت مساعدی ندارد زیرا چندین تیم از جمله استقلال خوزستان، استقلال ملاثانی، رده های پایه و … در این ورزشگاه  بازی می‌کنند. متاسفانه اصلا شرایط استادیوم تختی خوب نیست. تیم ما در بازی قبل حدود ۱۵ دقیقه پشت درب‌های استادیوم ماند تا متصدیان امر، درب استادیوم را روی ما باز کنند. همان‌طور که می‌دانید استقلال خوزستان سابقه قهرمانی لیگ برتر و بازی در جام قهرمانان آسیا را دارد و اگر مسئولان می‌خواهند این تیم به لیگ برتر صعود کند باید حمایت خیلی بیشتری از استقلال خوزستان که این روزها در فرمی عالی است، داشته باشند. متاسفانه نه فقط در اهواز، بلکه خیلی از استادیوم‌های برگزارکننده بازی‌های لیگ یک در ایران، چمن مناسب ندارند. ما فقط در سیرجان و کمی هم در خرم آباد توانستیم تجربه بازی در یک چمن خوب را داشته باشیم. متاسفانه استادیوم غدیر هم که متروکه شده و قابل بازی نیست.

این مهاجم درباره عملکرد فصل قبل استقلال خوزستان نیز عنوان کرد: فصل گذشته بیست چهار هفته صدر جدول ازآن ما بود اما به یک باره شش ماه حقوقی نگرفتیم و شرایط را طوری رقم زدند که ما به لیگ برتر صعود نکنیم اما امسال همگی هم سو شده‌ایم تا تیم را به لیگ برتر ببریم و استقلال خوزستان را به جایگاه اصلی خودش برگردانیم. به نظر من استقلال خوزستان یک برند است.

وی درباره اوضاع و کیفیت داوری‌ها در لیگ یک نیز گفت: در بازی با شمس آذر قزوین در اهواز سه پنالتی برای تیم ما در یک بازی گرفته نشد که یکی از آن خطاهای پنالتی روی خودم بود و از پنالتی بودن آن اطمینان خاطر دارم اما نمی‌دانم چرا کارشناس‌ها اعلام کردند آن خطا پنالتی نبود. همانطور که روزهای گذشته سهراب بختیاری‌زاده و میلاد میداوودی در مصاحبه‌ها و صحبت‌های‌شان گفتند تاکنون در هفت تا هشت پنالتی حق تیم استقلال خوزستان خورده شده است که اگر چنین نبود در حال حاضر ما صدرنشین جدول بودیم. به هر حال شرایط فعلی خوب است و تیم ما در یک مسیر خوب گام بر می‌دارد.

این فوتبالیست خوزستانی درباره پست تخصصی و همچنین علایق شخصی فوتبالی اش، عنوان کرد: پیراهن شماره یازده را دوست دارم و از پوشیدن این شماره خوشحال هستم. پست اصلی من هافبک نفوذی و پشت مهاجمان است. درست است که این فصل توانسته‌ام چهار گل به ثمر برسانم اما کار اصلی من گلزنی نیست، البته خدا را شاکرم تا این‌جای کار توانستم چهار گل به ثمر برسانم و دو پاس گل نیز بدهم. در خط حمله با بهروز بارانی ومهدی مومنی خیلی هماهنگ هستم و بازی در کنار این بازیکنان برایم راحت است. من سال گذشته پس از اتمام فصل پیشنهادات خیلی خوبی از تیم‌های لیگ یکی و همچنین از دو تیم لیگ برتری آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان داشتم و حتی مبالغی خوبی نیز پرداخت می‌کردند اما من به دلیل داشتن قرارداد دو ساله با استقلال خوزستان در این تیم ماندگار شدم. هدف و تمام فکر من این است که ان‌شاءالله در فصل بعد در لیگ برتر باشم و بتوانم با درخشش در آن‌جا به تیم‌ملی دعوت شوم. من در این فصل دوست دارم آقای گل باشم اما گفتن این حرف باعث سنگینی بار روی دوشم خواهد شد زیرا می‌خواهم به تیمم استقلال خوزستان کمک کنم و برای من گلزنی یا پاس گل دادن تفاوتی چندانی ندارد.

کیانی‌فر درباره اهمیت و نقش دو پیشکسوت فوتبال خوزستان سهراب بختیاری زاده و دستیارش میلاد میداوودی در تیم استقلال خوزستان، خاطر نشان کرد: سرمربی تیم سهراب بختیاری‌زاده بسیار با تجربه است و تیم‌های زیادی را مربیگری کرده است. همچنین در کنار او حضور میلاد میداوودی بسیار اثربخش بوده است. میداوودی با بازیکنان تیم دوست و رفیق است و خیلی به تیم استقلال خوزستان و سهراب بختیاری‌زاده کمک می‌کند. او تفکرات بختیاری‌زاده را به خوبی برای ما توضیح می‌دهد و یک مربی با دانش فنی خوب و شخصیت بالا است. از سوی دیگر هم وجود بازیکنانی همچون وحید شیخ‌ویسی، مهدی مومنی و علی حمودی که از خوب‌های فوتبال به حساب می‌آیند بسیار اثربخش است. من امیدوارم همه باهم در کنار تیم به این روند ادامه دهیم تا با یاری خدا به لیگ برتر صعود کنیم و با این پتانسیل قطعا این مهم تحقق یافتنی است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13104

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.