• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

استقبال غیرمنتظره طرفداران هندی از تیم ملی انگلیس در دوحه

  • 25 آبان 1401 - 12:04
استقبال غیرمنتظره طرفداران هندی از تیم ملی انگلیس در دوحه

به گزارش ایسنا، روزنامه گاردین نوشت، هنگام ورود گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس به هتل پنج ستاره سوق الوکره، محل اقامت تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی، یک گروه از هواداران هندی‌تبار با زدن طبل و ترومپت از تیم او استقبال کردند. این مهاجران هندی طرفدار تیم ملی انگلیس حتی از مانع کار گذاشته توسط پلیس نیز عبور کردند تا به اعضای تیم ملی فوتبال انگلیس نزدیک شوند. شدت تشویق آنها نسبت به هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس و سرمربی این کشور بیشتر بود.
سه شنبه شب این طرفداران هندی تبار در استقبال از تیم ملی انگلیس شعار “انگلیس! انگلیس!” سر داده و به نوبت در استقبال از سرمربی و بازیکنان انگلیس شعار دادند: “ساوت گیت سرمربی بزرگ ماست! استرلینگ سوپراستار ماست! پیکفورد دروازه‌بان بزرگ ماست!”
روزنامه گاردین تحلیل کرد، این اتفاق نشانه دیگری از این است که اولین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه و اولین جام جهانی برگزار شده در  فصل زمستان، متفاوت از ۲۱ تورنمنت جام جهانی برگزار شده قبل از آن است.
با این حال برخی کاربران در رسانه‌های اجتماعی نوشتند که قطری‌ها به برخی از مردم محلی پول داده‌اند تا با استفاده از آنها جذابیت بیشتری به تورنمنت امسال بدهند. گاردین اما نوشت، تعدادی از این هواداران هندی تبار که از تیم ملی انگلیس استقبال کردند به این رسانه گفته‌اند که هواداران واقعی هستند و در کل عمر خود طرفدار انگلیس و بازیکنانی مثل دیوید بکام بوده‌اند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33837

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.