• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

استقبال ضعیف از انتخابات کنست/تحریم انتخابات ازسوی عرب‌ها+ تصاویر

  • 10 آبان 1401 - 12:11
استقبال ضعیف از انتخابات کنست/تحریم انتخابات ازسوی عرب‌ها+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، انتشار تصاویری از مراکز اخذ رأی در اراضی اشغالی حکایت از آن دارد که جامعه صهیونیستی استقبال ضعیفی از انتخابات کنست در ساعات آغازین آن داشته است.

عرب‌های ساکن اراضی اشغالی ۱۹۴۸ نیز با انتشار تصاویری از شبکه‌های اجتماعی و راه اندازی پویش‌هایی خواستار تحریم این انتخابات شده اند. نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که عرب‌ها در اراضی اشغالی پایین‌ترین میزان مشارکت در انتخابات فعلی را در مقایسه با سال‌های اخیر رقم خواهند زد.

وبگاه شهاب نیوز همچنین تصاویری از شهر ناصره در شمال اراضی اشغالی ۱۹۴۸ منتشر کرده که بیانگر عدم حضور عرب‌ها ساکن این منطقه در خیابان‌ها است. بر این اساس، عرب‌های ساکن اراضی اشغالی امروز تصمیم گرفته اند با تحریم انتخابات کنست در معابر عمومی حضور نیافته و کسبه نیز مغازه‌های خود را تعطیل نموده اند.

این در حالی است که شخصیت‌های سیاسی رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه همزمان با آغاز انتخابات کنست، رای‌های خود را به صندوق انداختند.
یائیر لاپید نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی
ایتمار بن غفیر از شخصیت‌های سیاسی راستگرا افراطی رژیم صهیونیستی
گفتنی است بیست و پنجمین دوره انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی (کنست) که پنجمین انتخابات در کمتر از چهار سال گذشته است، از صبح امروز در اراضی اشغالی آغاز شد. در این انتخابات نتانیاهو تلاش دارد بار دیگر به قدرت بازگردد اما احزاب مخالف وی نیز بار دیگر تلاش دارند با تشکیل ائتلاف کابینه جدید را تشکیل دهند. براساس نظرسنجی‌ها در این انتخابات نیز تشکیل کابینه‌های شکننده ادامه خواهد یافت.
منابع عبری از آماده‌باش کامل نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در سرتاسر اراضی اشغالی همزمان با آغاز بیست و پنجمین دوره انتخابات کنست خبر دادند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هزاران نفر از نیروهای پلیس، ارتش، گارد مرزی و شاباک در نقاط مختلف اراضی اشغالی در راستای تأمین امنیت انتخابات کنست مستقر شده اند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=32417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.