• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

استقبال از فولادی‌ها با “جام قهرمانی” در اهواز

  • 18 مرداد 1400 - 20:42
استقبال از فولادی‌ها با “جام قهرمانی” در اهواز

تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته با برتری مقابل استقلال در ضربات پنالتی توانست برای اولین بار به عنوان قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند. این قهرمانی برای مردم خوزستان که طی روزهای گذشته با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده بودند، آن قدر شیرین و ارزشمند بود که همان شب گذشته در جای جای استان، به جشن و پایکوبی پرداختند.

به گزارش ایسنا، علی رغم این که باشگاه فولاد احتمالا به دلیل همه گیری کرونا و برای ممانعت از هرگونه تجمع، برنامه ای برای استقبال از تیم اعلام نکرده بود، کاروان فولاد، با حضور پرشور هواداران خود در فرودگاه، وارد اهواز شد. همچنین بعد از ترک اتوبوس فولاد از فرودگاه، تعدادی از هواداران با خودرو و موتور و با در دست داشتن پرچم فولاد به دنبال اتوبوس فولاد هستند.

کاروان فولاد قهرمان، به صورت کامل وارد اهواز نشد؛ تنها خوزستانی ها به استان برگشتند و سایر نفرات با توجه به اتمام رقابت ها برای استراحت نزد خانواده های خود رفتند.

فولاد پس از شاهین اهواز که در فصل ۶۸-۶۷ از طریق جام حذفی به عنوان قهرمانی رسید و آسیایی شد، دومین تیم خوزستانی است که از طریق این رقابت ها سهمیه آسیایی را کسب می کند.

پس از این قهرمانی نیز استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مدیرعامل شرکت فولاد، باشگاه نفت مسجدسلیمان و دیگر مسئولان استانی در پیام هایی جداگانه این موفقیت را به مجموعه فولاد و مردم خوزستان تبریک گفتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1721

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.