• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه امام رضا(ع) برای حضور هواداران بلامانع است

  • 09 فروردین 1401 - 10:36
استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه امام رضا(ع) برای حضور هواداران بلامانع است

دکتر محمد پهلوان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مجوز ستاد کرونا بابت وضعیت حضور تماشاگران در دیدار ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد اظهار کرد: مطابق آخرین اعلام دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، اجازه داده شده ورزشگاه با ۵۰ درصد ظرفیت در اختیار تماشاگران قرار گیرد.

وی افزود: از آنجا که مشهد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، ستاد کرونا مجوز حضور ۵۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه را می‌دهد. در واقع در دیدار ایران و لبنان مسئولان برگزاری مسابقه می‌توانند نیمی از ظرفیت ورزشگاه را در اختیار هواداران قرار دهند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: فقط کسانی که ۲ دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، واجد شرایط خرید بلیط این دیدار بودند. همچنین تمام افراد باید فاقد تست مثبت کرونا باشند. در کنار این‌ها همه هواداران ملزم به استفاده از ماسک در ورزشگاه هستند و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی باید در جریان بازی رعایت شود.

پهلوان تاکید کرد: برای حضور در ورزشگاه نیاز به داشتن تست منفی کرونا نیست اما از هواداران تقاضا دارم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند تا مشکلی بابت شیوع ویروس کرونا به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دیدار ایران و لبنان نخستین بازی فوتبال در مشهد است که با حضور هواداران برگزار می‌شود. از ۱۴ فروردین کشور به شرایط عادی باز می‌گردد اما باید نوع عادی‌سازی به شکلی باشد که تجربه کشورهای اروپایی در ایران تکرار نشود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=19014

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.