• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

استعلام وزارت ورزش ازمعاونت حقوقی رئیس جمهور برای یک بند اساسنامه

  • 29 آذر 1400 - 23:57
استعلام وزارت ورزش ازمعاونت حقوقی رئیس جمهور برای یک بند اساسنامه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مرتضی فلاح با بیان این مطلب افزود: باتوجه به تفاسیر مختلف راجع به بند ۲ ماده ۲۲ اساسنامه جدیدالتصویب فدراسیون‌ها ورزشی، وزارت ورزش و جوانان به لحاظ اجرایی کردن صحیح مقررات و با لحاظ اینکه تفسیر مصوبه مذکور در صلاحیت مرجع تصویب کننده بوده برای رعایت اصول حقوقی و حقوق همه اشخاص و جلوگیری از تفاسیر و دیدگاه‌های متفاوت از معاون محترم حقوقی رییس‌جمهور ، تقاضای تفسیر مصوبه را کرده است.

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بند ۲ ماده ۲۲ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی درخصوص انتخاب رییس فدراسیون برای سه دوره متوالی یا متناوب اظهار داشت: حسب اطلاعات واصله ومذاکره با احدی از مسئولین محترم سازمان بازرسی کل کشور در حوزه ورزش و جوانان ، سازمان مذکور هیچ‌گونه نظریه ای را راجع به مورد فوق اعلام نداشته است.

وی افزود: معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان پیش از این با ارسال نامه‌ای به معاونت حقوقی رییس‌جمهور خواستار اعلام نظر و تفسیر مصوبه شده است.

فلاح خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه نامه‌ای یا اعلام نظریه تخصصی از سوی سازمان بازرسی کل کشور به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده که بخواهیم وتو و یا اینکه نظر دیگری اعمال شود.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=13161

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.