• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

اسامی ۱+۴ مبتلا به کرونای تیم ملی فوتبال زنان/ مبتلایان قرنطینه شدند

  • 05 بهمن 1400 - 11:45
اسامی ۱+۴ مبتلا به کرونای تیم ملی فوتبال زنان/ مبتلایان قرنطینه شدند

به گزارش ایسنا، دکتر فریناز فهیمی‌پور، پزشک تیم ملی فوتبال زنان در مورد مثبت شدن تست چند بازیکن ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: با توجه به پروتکل‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۴۸ ساعت قبل از هر مسابقه تیم‌های باید تست PCR بدهند. برهمین اساس دوشنبه، چهارم بهمن ماه از تمام اعضای تیم ملی فوتبال تست کرونا گرفته شد و امروز صبح از سوی مسوولان برگزار کننده مسابقات جام ملت‌های آسیا اعلام شد که تست چهار بازیکن ایران مثبت است.

او در ادامه اضافه کرد: ثنا صادقی، نگین زندی، سمانه چهکندی، مرضیه نیکخواه و فاطمه علیپور (سرپرست تیم) تست‌شان مثبت اعلام شد و در اتاق‌های خود ایزوله شدند. در حال حاضر با توجه به پروتکل‌های موجود به مدت هفت روز این بازیکنان در قرنطینه هستند و از روز چهارم به بعد در صورت نداشتن علامت، روز هفتم تست مجدد از آن‌ها گرفته می‌شود.

پزشک تیم ملی فوتبال زنان در پایان اظهار کرد: بقیه بازیکنان در سلامت کامل به سر می‌برند و طبق پروتکل‌ها در زمان‌های از قبل تعیین شده، اگر علامت‌دار باشند، از آن‌ها تست PCR گرفته می‌شود. در غیر این صورت اقدامی در این خصوص انجام نخواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران چهارشنبه، ۶ بهمن ماه در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل چین تایپه به میدان می‌رود که تنها در صورت تساوی یا پیروزی به دور دوم مسابقات صعود خواهد کرد. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=15332

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.