• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

اسامی تکواندوکاران داخلی اعلام شد/ خضرایی مربی جدید تیم ملی

  • 19 مهر 1400 - 21:38
اسامی تکواندوکاران داخلی اعلام شد/ خضرایی مربی جدید تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ مهرماه با حضور ۴۱۴ تکواندوکار از کشورهای ایران، اردن، ارمنستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه، سوریه، عراق، لبنان و هند برگزار می‌شود.

بر همین اساس فدراسیون تکواندو در دو بخش مردان و زنان ترکیب تیم‌های منتخب ایران را برای حضور در این مسابقات اعلام کرد. در بخش زنان نگار اسماعیلی، مبینا کلی‌وند، غزل سلطانی، الهه شیدایی، ناهید کیانی، کوثر اساسه زهرا شجاعی، ملیکا میرحسینی و زینب اسماعیلی در تیم بانوان با هدایت مهرو کمرانی به عنوان سرمربی، اعظم درستی و راضیه آقاجان‌پور به عنوان مربی به میدان خواهند رفت.

در بخش مردان نیز علی توکلی، علیرضا نظری، عرفان مرادی، محمدحسین زاهدی، احمد مختاری، ابوالفضل غفاری، علی نجفی و علیرضا نادعلیان با هدایت فریبرز عسکری به عنوان سرمربی به همراه محمدتقی خضرایی و وحید عبداللهی به عنوان مربی حضور خواهند داشت.

حضور محمد تقی خضرایی عضو پیشین تیم ملی و مربی با تجربه‌ای که در لیگ نتایج عملکرد خوبی در تیم‌های مختلف داشته نکته مثبت تیم جوان عسکری در این مسابقات است.

مسابقات جام فجر و آزاد آسیا ۱G است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=8614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.