• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

از پیش باخته نیستیم/ هیچ وقت در مسابقات بزرگ استرس نداشتم

  • 24 مهر 1401 - 12:16
از پیش باخته نیستیم/ هیچ وقت در مسابقات بزرگ استرس نداشتم

علی رحیمی دروازه بان تیم ملی هندبال مردان در حاشیه اردوی این تیم در تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: هنوز لیست «وسلین» سرمربی تیم ملی مشخص نیست اما من در بازی‌های کشورهای اسلامی بودم.
وی افزود: دور قبلی که تمرین می‌کردیم مربی دروازه بان و بدنساز آورده بود و این مربی خیلی به ما کمک کرد ولی نمی‌دانستم این نکات را در کجا استفاده کنم.
دروازه بان تیم ملی هندبال خاطرنشان کرد: مربی تیم ملی از ما می‌خواهد که یک جنگندگی خاصی داشته باشیم. او در بحث گلرها هم برنامه ریزی خاصی دارد و همه دیدند که در بازی‌های کشورهای اسلامی نتیجه خوب تیم، از عملکرد خوب گلر ها بود.
رحیمی خاطرنشان کرد: در هندبالِ روز دنیا، ۸۰ درصد عملکرد دروازه بان ها تاثیرگذار است. امیدوارم مربی گلرهای قبلی را بیاورند تا به ما در مسیر مسابقات جهانی کمک کند.
وی در مورد حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان هم گفت: بعد از ۸ سال دوری راهی این رقابتها می‌شویم. میدان بزرگی است و می‌توان گفت بعد المپیک در هندبال بزرگترین رویداد است که بزرگترین تیم‌ها و بازیکنان در آن حاضر هستند.
دروازه بان تیم ملی ایران بیان کرد: ورزش یعنی جنگیدن و ما در این مسیر از پیش باخته نیستیم. امیدوارم در مسابقات یک برد مقابل مونته نگرو داشته باشیم و از گروهمان صعود کنیم.
دروازه بان تیم ملی هندبال در پایان در خصوص شرایط خودش هم گفت: من هیچ وقت در مسابقات بزرگ استرس نداشتم. هر چند میدان بزرگی برای دیده شدن است اما تجربه حضور در باشگاه‌های جهان را هم داشته‌ام و قطعاً این مسئله به من کمک می‌کند. من همیشه دوست داشتم در میدان‌های بزرگ باشم و از این مسئله خوشحالم.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.