• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

از مضرات لامپ هالوژن سقفی پارس لوکس خبر دارید؟

  • 23 شهریور 1401 - 18:41
از مضرات لامپ هالوژن سقفی پارس لوکس خبر دارید؟

امروزه افراد با تغییر دکوراسیون منزل خود و نصب جدید ترین مدل لامپ هالوژن سقفی لوکس، زیبایی منحصر به فردی را به خانه های خود می بخشند. از زمان اختراع برق، افراد همیشه به دنبال راهی برای تولید محصولی بودند که هم کم مصرف، هم نور بیشتری نسبت به لامپ های قبلی داشته باشد. با تولید لامپ هالوژن تمام مشکلات مربوط به نور کم و مصرف انرژی بالا را حل کردند.

یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لامپ هالوژن سقفی، برند پارس شعاع توس می باشد که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه می کند. شعاع توس لامپ هالوژن را در انواع سایز و مدل ها تولید می کند که در مقایسه با برند های دیگه دارای قیمتی مقرون به صرفه می باشد.

نورپردازی ساختمان باید طوری باشد که نظر افراد را به خود جلب کند و متناسب با رنگ ساختمان طراحی شود اما نباید خیره کننده باشد تا چشم رهگذران با نگاه کردن به آن اذیت شود زیرا برای ساختمان های دیگر هم ممکن است باعث ایجاد مزاحمت شود و حتی گاهی با نصب اشتباه این لامپ ها نور به داخل اپارتمان برگشته و ساکنین را هم مورد رنجش قرار می دهد.با مشاوران مجموعه آراد برندینگ ارتباط بگیرید تا شما را در زمینهییک خرید خوب با قیمت مناسب با در نظر گرفتن سلیقهی شما و کاربرد آن در فضای مکانی که می خواهید استفاده کنید راهنمایی کنند.

لامپ هالوژن سقفی پارس شعاع

آیا می دانستید که شرکت پارس شعاع در زمینه ی تولید لامپ و پراغ ال ای دی، لامپ هالوژن سقفی، بالاست های الکترونیکی، انواع کلید خودکار مینیاتوری، لامپ های کم مصرف و … در حال فعالیت است با داشتن دانش فنی و با پیشرفته ترین تجهیزات، دستگاه های کیفیتی، ماشین آلات و با داشتن بهترین متخصصان و مهندسان مرتبط با این رشته و داشتن ارتباط با بزرگ ترین شرکت های بین المللی توانسته محصولات بسیار با کیفیت و مناسب با محیط زیست تولید کند.

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که عملکرد لامپ هالوژن سقفی پارس چگونه است لامپ های هالوژن شباهت بسیاری به لامپ رشته ای دارند، در این نوع لامپ ها گاز های هالوژن از طریق جریان الکترونیکی باعث به وجود آمدن یک فرآیند شیمایی می شود و سبب بخار شدن تنگستن داخل لامپ می شود که این تنگستن تحت تاثیر حرارت سبب بلند شدن از روی رشته می شود و بعد از یک چرخش داخل لامپ دوباره روی رشته ته نشین خواهد شد.اگر اختلالی در عملکرد این لامپ ایجاد شد و به حالت چشمک زدن در آمد حتما باید دلیلش را پیدا کنید و برای بر طرف شدن آن زود اقدام نمایید.

بهترین برند لامپ هالوژن سقفی

برای پیدا کردن بهترین برند لامپ هالوژن سقفی باید به نکاتی دقت کرد. نکاتی کلی برای خرید لامپ، باید رعایت شود که یکی از آن ها این است که مصرف برق پایینی داشته باشد و کیفیت نور پردازی بالا باشد تا اگر در ساختمان های اداری یا مسکونی نصب شد نور کافی در فضا ایجاد کند و بتوان نور را تنظیم کرد و دارای طیف رنگی بالا و در ابعاد کوچک و طول عمر بالایی داشته باشد و ضمانت داشتن محصول یکی از عواملی است که خیال شما را برای انتخاب راحت تر می کند و مهم ترین عواملی توجه به تولید و فروش زیاد آن برند است که می تواند بهترین راهنما برای خرید شما باشد.

افراد برای داشتن یک انتخاب خوب علاوه بر در نظر گرفتن اینکه لامپ هالوژن لوکس حتما گارانتی دار باشد باید انواع آن ها را بشناسند زیرا لامپ هالوژن از نظر ساخت به سه گروه SMD ،COB ،LED  تقسیم می شوند.

هر سه مورد هم از لحاظ قیمت مناسب هستند هم نور دهی بالایی دارد اما تفاوت در جزئیات  است که مثلا COB پرتاب نور مستقیمی دارد و هر تراشه فقط یک رنگ را ایجاد می کند اما SMD نور را پخش می کند باعث حرارت کمتر می شود و رنگ های مختلفی را ایجاد می کند و لامپ LED زاویه ی نور قابل تنظیم دارد و طیف نور متنوعی را ایجاد می کند اما با توجه به کاربرد و فضایی که نصب می شود باید خریداری شوند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=29008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.