• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

از عرش تا فرش؛ ماشین‌سازی در ورطه سقوط

  • 22 اردیبهشت 1401 - 12:42
از عرش تا فرش؛ ماشین‌سازی در ورطه سقوط

به گزارش ایسنا، قدیمی‌ترین تیم شمال غرب ایران در حالی از فصل باید در سومین سطح فوتبال ایران به میدان رود که فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و سقوط این تیم به دسته‌های پایین‌تر ادامه دارد و با چرخ‌های پنچر به کار خود ادامه می‌دهد. تیمی که مشکلات مالی و مدیریتی بارها اذیتش کرد و تغییرات نیمکت و مدیریت ثبات را از این تیم ریشه‌دار و قدیمی گرفت تا آن‌ها طی دو سال از لیگ برتر به لیگ دسته دوم سقوط کنند. دره‌ای که هنوز پایان آن مشخص نیست و اگر فرمان ماشین‌سازی همین باشد، آن‌ها به زودی به دسته‌های پایین‌تر نیز سقوط خواهند کرد.

تیمی که اواخرلیگ بیستم هدایتش را به علیرضا اکبرپور داد اما می‌دانست سرنوشتش سقوط به دسته پایین‌تر است. مدیران ماشین‌سازی لیگ یک را نیز با اکبرپور آغاز کردند اما تداوم سرمربیگری او ۷ هفته بیشتر ادامه نداشت و او به دلیل مشکلات موجود از سمتش کناره‌گیری کرد. ماشین‌سازان هفته هشتم را بدون سرمربی به میدان رفتند اما از هفته نهم مسعود حیدرزاده، سرمربی سابق تیم ملی دانشجویان هدایت ماشین‌سازی را برعهده گرفت تا این تیم را از ورطه سقوط نجات دهد.

عمر مربیگری حیدرزاده در ماشین‌سازی هم خیلی طولانی نبود و او تنها در ۲۱ روز در تاریخ ۶ دی از سمتش برکنار شد و علی ابراهیمیان به عنوان سرمربی ماشین‌سازی مشغول به کار شد. ابراهیمیان هم با توجه به شرایط نامطلوب این تیم تبریزی، نتوانست نتایج خوبی کسب کند و سرانجام این تیم تحت هدایت او ۶ هفته پیش از پایان لیگ سقوطش به دسته دوم مسجل شد.

آن‌ها در میانه‌های فصل نیز ۶ روزی را به خاطر مسائل مالی تمرین نکردند و با میانجگری کادر فنی و وعده و وعیدهای مدیران دوباره به تمرینات برگشتند. همچنین ستاره این فصل این تیم یعنی امیر شهیم نیز به دلیل شرایط بد ماشین‌سازان خواهان پیوستن به خیبر بود که سرمربی ماشین‌سازی  اجازه خروج او را نداد.

از عرش تا فرش؛ ماشین‌سازی در ورطه سقوط

مشکلات مالی و مشخص نبودن مدیریت این باشگاه پس از انتقال امتیاز آن توسط محمدرضا زنوزی، مهم‌ترین دلیلی بود که چرخ‌های ماشین‌سازی را پنجر کرد و این تیم نتوانست دوباره قد علم کند. بسیاری زنوزی را عامل به این وضع افتادن ماشین‌سازی می‌دانند و باید دید مسئولان تبریزی آیا فکری به حال این تیم می‌کنند یا باز هم آن را رها خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=21571

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.