• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲

ارسال پیامک تکی و گروهی modirpayamak

  • 07 تیر 1401 - 11:14
ارسال پیامک تکی و گروهی modirpayamak

آیا برای کسب و کار خود نیازمند بهترین پنل پیامک برای ارسال پیامک هستید؟ آیا به فکر ارسال پیامک تکی و گروهی بالای هزار نفر هستید و به دنبال روشی برای انجام آن هستید؟ قطعا استفاده از تلفن همراه برای ارسال پیامک گروهی به صرفه نیست و باید از ابزار حرفه ای تری استفاده کنید. در این مقاله قرار است به بررسی اهمیت استفاده از پنل پیامکی برای پیامک تکی و گروهی بپردازیم.

نمایندگی پنل اس ام اس همچنین ما در این مقاله قصد داریم به معرفی نحوه ی ارسال پیامک تکی و گروهی و بررسی ابعاد مختلف آن بپردازیم. چنان چه شما نیز به دنبال ارسال پیامک تکی و گروهی برای کسب و کار خود هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.

پیامک تکی

زمانی که نام پنل پیامکی را می شنوید قطعا اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند ارسال کردن پیامک است اما این که به چه صورت پیامک ارسال شود کاملا بستگی به نیاز شما دارد.

هر کس با توجه به‌ آن چه که در کسب و کار خود نیاز دارد استفاده ای از این پنل ها می کند. گاهی اوقات شما ممکن است برای کسب و کار خود به جای ارسال پیامک گروهی، نیاز به ارسال پیامک تکی داشته باشید.

در این جا بد نیست بدانید که اغلب پنل های پیامکی قابلیت ارسال پیامک به صورت تکی و به یک شماره خاص را ندارند و پیامک را فقط به صورت انبوه و گروهی قادر هستند ارسال کنند.

اما این مسئله درباره ی سامانه های پیامکی معتبر و پیشرفته مثل سامانه پیامکی “مدیر پیامک” صحت ندارد و این پنل، قابلیت ارسال پیامک به صورت تکی را نیز در کنار پیامک انبوه دارد. در ادامه مزایای استفاده از پیامک تکی را برای شما ذکر خواهیم کرد.

مزایای استفاده از پیامک تکی عبارت است از:

  • برقرار کردن رابطه بهتر با مشتریان خویش
  • فرستادن پیامک های مناسبتی مثل: فرستادن تبریک تولد یا یادآوری کردن زمان پرداخت قسط ها.
  • فرستادن پیامک تکی به وسیله ی پنل پیامکی
  • و مزایای بیشمار دیگری.

برای این که قادر باشید پیامک تکی ارسال کنید لازم است که پس از آماده کردن متن پیامک، شماره تلفن مخاطب خود را وارد نموده و در نهایت پیامک مورد نظر خود را با متن دلخواه خود برای مخاطب خود ارسال کنید.

این روش برای تست کردن صحت عملکرد پنل های پیامکی در ارسال پیامک های گروهی و همچنین خبررسانی های فردی دارای کاربرد است.

پیامک گروهی

فرستادن پیامک در تعداد بالا و در ارتباط با کسب و کار شما به وسیله ی تلفن همراه راهکار درست و به صرفه ای برای تبلیغات نیست. علاوه بر به صرفه نبودن این راهکار، باید بدانید که فرستادن پیامک های تبلیغاتی از خطوط شخصی قانونی نبوده و ممنوع است. همچنین علاوه بر این دو مشکل، مشکل سوم دیگری نیز وجود دارد و آن هم این است که وارد نمودن شماره تماس همه ی مشتریان در تلفن همراه و فرستادن پیامک برای همه ی آن ها کاری بسیار زمان بر است و حتی اگر چنین کاری را انجام بدهید فرایند ارسال پیامک ها به علت شلوغ شدن ترافیک خط شخصی خود، بسیار کند خواهد بود و زمان طولانی را می طلبد.

امروزه به علت افزایش میزان هزینه ی تبلیغات، فرستادن پیامک انبوه به یکی از محبوب ترین و موثرترین شیوه های تبلیغات و اطلاع رسانی تبدیل گردیده است. چنان چه شما هم در پی یافتن روشی مناسب جهت برقراری ارتباط با مشتریان و همچنین جذب مخاطبان جدید می باشید بهترین گزینه، بازاریابی پیامکی از طریق ارسال پیامک انبوه پنل های پیامکی است.

 ارسال پیامک انبوه هدفمند

چنان چه می خواهید پیامک انبوه (تا بیش از ۱۰۰ هزار پیامک) ارسال کنید شما می توانید پنل پیامکی “مدیر پیامک” را یکی از بهترین پنل های پیامکی با قیمتی بسیار مناسب است، خریداری نمایید و پیامک های انبوه خود را با استفاده از لیست هدف خود ارسال کنید. البته لازم به ذکر است برای ارسال پیامک های خود، پنل خود را به میزان لازم شارژ نمایید. در ابتدا نیز پنل پیامکی “مدیر پیامک” برای تست به شما مقداری شارژ هدیه می دهد.

تعرفه ارسال پیامک انبوه

تعرفه ارسال پیامک انبوه متفاوت است و وابسته به دو فاکتور است:

  • نوع پنل: چند نوع پنل پیامکی وجود دارد که هر کدام تعرفه و ویژگی های خاص خود را دارد.
  • تعداد پیامک ارسالی: هر چه تعداد پیامک ارسالی شما بیشتر باشد، تعرفه ی هر پیامک ارزان تر خواهد بود.

شیوه های ارسال پیامک انبوه

شیوه های مختلف ارسال پیامک انبوه عبارتند از:

  • بانک شماره موبایل پیامک

پس از خرید پنل پیامکی خود به شما بانک های شماره موبایل پیامک داده خواهد شد که به شما کمک می کنند تا پیامک های خود را به طور هدفمند برای مخاطبانتان ارسال نمایید و بازدهی فوق العاده ای را تجربه کنید.

  • براساس شماره های شخصی خودتان

برای این که بتوانید پیامک انبوه خودتان را به لیست شماره های شخصی خودتان بفرستید،  کافی است که لیست خود را به صورت فایل اکسل یا تکست در کنار متن پیامک ارسال کنید.

  • طبق شهر و استان

در این شیوه پیامک های انبوه شما در کمترین مدت زمان ممکن به شماره موبایل های دائمی یا اعتباری شهری که مد نظرتان است، ارسال می گردد.

  • طبق پیش شماره

در این شیوه پیامک های انبوه شما به پیش شماره های تلفن همراه طبق نوع اپراتور های همراه اول و ایرانسل (با امکان انتخاب محله، مشاغل و…) ارسال می گردد.

  • طبق محله و منطقه

چنان چه کسب و کار شما مخصوص یک محله یا منطقه خاص است و در آن فعال است، قطعا ارسال پیامک انبوه به آن برای شما بیشترین بازدهی را به ارمغان خواهد آورد.

  • طبق کد پستی

در این روش کافی است ۲ الی ۵ رقم کدپستی محله های مد نظر خود را مشخص کنید تا ارسال پیامکی هدفمند تر داشته باشید.

۷‌. طبق مشاغل و اصناف

چنان چه پیامک های شما در ارتباط با مشاغل و اصناف خاص است می توانید از بانک تلفن مشاغل برای ارسال پیامک های انبوه خود استفاده کنید.

مزایای فرستادن پیامک گروهی

  • کاهش هزینه ها
  • تفکیک مخاطبان جهت هدفمندتر کردن پیامک ها
  • قابلیت شخصی سازی کردن متن پیامک ها
  • دریافت سریع ترین بازخورد نسبت به روش های تبلیغاتی دیگر

سوالات رایج

آیا گزارش ارسال پیامک، بعد از ارسال پیامک داده خواهد شد؟

بله، بعد از ارسال پیامک ها، گزارش کاملی از شماره موبایل های ارسالی و وضعیت ارسال آن ها را در قالب یک فایل اکسل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آیا اگر پیامک نرسد، هزینه ی آن عودت داده می شود؟
اپراتور هزینه ی تمام پیامک هایی که به مخابرات ارسال نشده اند را بازگشت خواهد داد. علاوه بر این، تیم پیامک نیز این هزینه را طی هفتاد و دو ساعت بعد از ارسال به اعتبار شما برخواهد گرداند.

فرستادن پیامک های انبوه به وسیله ی چه اپراتور و خطی انجام می شود؟

فرستادن پیامک های انبوه از اپراتور ها مختلف و با خط های مختلف با توجه به‌ پنل خریداری شده، صورت می گیرد.

جمع بندی نهایی این مقاله

در این مقاله سعی کردیم درباره‌ ی نحوه ی ارسال پیامک تکی و گروهی  به شما اطلاعاتی را ارائه بدهیم و همچنین آن را از ابعاد مختلف بررسی کنیم. به طور کلی باید گفت، پنل پیامکی نوعی نرم‌ افزاری در فضای اینترنت می باشد، که قابلیت ارسال پیامک به صورت گروهی و تکی را برای صاحبان مشاغل فراهم می نماید. از ویژگی های پنل پیامکی، قابلیت انواع ارسال پیامک یادآوری، نظرسنجی ها، مسابقات پیامکی و… اشاره نمود. بهترین پنل پیامکی در بازار فعلی نیز پنل های پیامکی “مدیر پیامک” است که قیمت و تعرفه بسیار مناسب، فضای کاربری ساده و پشتیبانی همیشگی دارند.

در پایان از وب سرویس پنل پیامکی این که تا انتهای مقاله‌ ی ارسال پیامک تکی و گروهی با ما همراهی کردید از شما بی نهایت سپاس گزاریم و امید داریم که در مقاله‌ ی ارسال پیامک تکی و گروهی شما را به درستی راهنمایی کرده باشیم.

در صورت تمایل برای خرید و ثبت نام سامانه پیامک به وب سایت modirpayamak.com مراجعه نمایید و از کد تخفیف ۳۰ درصدی repor30off  استفاده نمایید

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=24511

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.