• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

اردوی فرنگی‌کاران تا بازگشت مسافران قزاقستان ادامه دارد

  • 09 خرداد 1401 - 12:45
اردوی فرنگی‌کاران تا بازگشت مسافران قزاقستان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان در حالی شب گذشته برای حضور در رقابت‌های بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی جام «بولات تورلیخانوف» به شهر آلماتی قزاقستان اعزام شد که اردوی تیم ملی همچنان برپاست و شاگردان محمد بنا در حال تمرین هستند.

طبق برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و با توجه به برگزاری رقابت‌های بین المللی قزاقستان طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ خردادماه، دیگر کشتی گیران حاضر در اردو فعلاً به تمرینات خود ادامه می‌دهند تا این تیم از قزاقستان بازگردد. سپس این مرحله از تمرینات تعطیل می‌شود و دور بعدی اردوی فرنگی کاران پس از چند روز استراحت از روز ۲۱ خرداد آغاز خواهد شد.

ترکیب تیم اعزامی کشتی فرنگی کشورمان به قزاقستان را پویا دادمرز در ۵۵ کیلوگرم، علیرضا نجاتی و پویا ناصرپور در ۶۰ کیلوگرم، میثم دلخانی در ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا گرایی در ۷۲ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در ۷۷ کیلوگرم، پژمان پشتام در ۸۲ کیلوگرم، رامین طاهری و علی شریفی در ۸۷ کیلوگرم، مهدی فلاح در ۹۷ کیلوگرم و علی‌اکبر یوسفی و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم تشکیل می‌دهند که با سرمربیگری محمد بنا و مربیگری رسول جزینی، بهروز حضرتی‌پور و رحیم گیوی در این تورنمنت به میدان خواهند رفت.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=22676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.