• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اردوی شمشیربازان طبق برنامه مصوبِ قبل از المپیک پیش می‌رود

  • 06 مهر 1400 - 10:19
اردوی شمشیربازان طبق برنامه مصوبِ قبل از المپیک پیش می‌رود

امین قربانی که دو هفته پیش با حکم رئیس فدراسیون شمشیربازی به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اسلحه سابر معرفی شد در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد زمان آغاز دور جدید تمرینات این تیم و برنامه های مورد نظرش توضیح داد.

قربانی گفت: در مورد زمان رویداد مصوب در تقویم فدراسیون جهانی امکان تغییر و جابه جایی وجود دارد به همین دلیل اینکه دقیقا چه زمانی اولین اعزام تیم ایران انجام شود، مشخص نیست. با این حال طبق برنامه ریزی انجام شده از نیمه دوم آذرماه تمرینات تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر از سر گرفته می شود.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که به جای پیمان فخری عهده دار هدایت این تیم شده است در مورد برنامه های مورد نظر برای دور جدید تمرینات خاطرنشان کرد: تمرینات و اردوها طبق برنامه هایی که پیش از این تهیه و مکتوب کرده بودیم، پیش خواهد رفت. این برنامه ها مربوط به پیش از المپیک می شود. آن زمان و در جریان آماده سازی ملی پوشان برای بازی های توکیو مشخص کرده بودیم که روال تمرینی بعد از المپیک و تا سال ۲۰۲۲ چگونه باید پیش برود.

قربانی تاکید کرد: در واقع برنامه ای که از این پس تمرینات تیم اسلحه سابر بر مبنای آن پیش خواهد رفت در راستای برنامه هایی است که زمان حضور پیمان فخری نهایی شده بود. برای تهیه این برنامه از من که مربی کادر فنی بودم هم مشورت های لازم گرفته شده بود و به همین دلیل در جریان همه آنها هستم. نیازی به تغییر در آنها نمی بینم چراکه کامل هستند.

وی با بیان اینکه ملی پوشان اسلحه سابر این روزها به صورت انفرادی پیگر تمرینات‌شان هستند، تصریح کرد: طبق برنامه ای که مبنای کارمان است قرار بود بعد از المپیک ملی پوشان دو ماه استراحت داشته باشند و بعد از آن وارد اردو شوند. در واقع دوری امروز آنها از اردو و تمرین تیمی هم در راستای همان برنامه است.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با بیان اینکه ۱۸ سال شاگرد پیمان فخری بود، خاطرنشان کرد: اولین مدال آسیایی را کنار فخری و زمانی که در تیم جوانان بودم، به دست آوردم. طی چهار پنج سال گذشته هم به عنوان مربی در کنارش بودم. بنابراین به طور کامل به خلق و خو و شیوه کار یکدیگر آشنا هستیم. پس با اعتماد و اعتقاد کامل اردو ها را در راستای برنامه های از پیش تنظیم شده، ادامه خواهیم داد.

قربانی که این روزها به عنوان مدیر فنی تیم های اسلحه سابر درکنار تیم بانوان این اسلحه است، گفت: در مورد تیم دختران هدف حضور در بازی های آسیایی سال آینده است. مبنای کار هم این است که به گونه ای تمرینات و اردوها پیگیری شود که ملی پوشان این تیم در چین بتوانند نتیجه خوبی بگیرند. به همین دلیل اردوی آنها را زودتر آغاز کردیم.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=7186

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.