• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

اردونشینان جهانی تیم ملی کاراته مشخص شدند

  • 23 شهریور 1400 - 15:01
اردونشینان جهانی تیم ملی کاراته مشخص شدند

به گزارش مهر، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته به مدت دو روز به صورت رفت و برگشت با نظارت مستقیم اعضای کادر فنی و قضاوت داوران رسمی در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و در نهایت کاراته کاران در سه وزن ۷۵- کیلوگرم، ۸۴- کیلوگرم و ۸۴+ کیلوگرم جواز حضور در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند.

بر همین اساس در وزن ۷۵- کیلوگرم علی اصغرآسیابری و الیاس محمدزاده در اردو باقی ماندند و علی رحیمی و مهدی شهگل می‌توانند شانس خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آزمایش کنند.

مهدی خدابخشی و کیوان بابان در وزن ۸۴- کیلوگرم به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کرده و علی نجفی و علی اکبر دستجانی هم به مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا رفتند.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم نیز صالح اباذری به صورت مستقیم در اردوی مسابقات جهانی رفت و مهدی عاشوری نیز در رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور در بخش کومیته تیمی تلاش خواهد کرد. ضمن اینکه صادق سنچولی و مهدی قاهری برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا تلاش می‌کنند.

مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته ۲۸ و ۲۹ مهرماه با حضور ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده برگزار و ترکیب تیم ملی در هر دو بخش انفرادی و تیمی مشخص می‌شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=5582

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.