• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اردن: تعرض به «مسجدالاقصی» منطقه را به درگیری و نزاع می‌کشاند

  • 15 اردیبهشت 1401 - 0:29
اردن: تعرض به «مسجدالاقصی» منطقه را به درگیری و نزاع می‌کشاند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، وزارت اوقاف اردن به تعرض احتمالی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی طی فردا پنجشنبه واکنش نشان داد. این وزارتخانه اعلام کرد: هرگونه تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، منطقه را به درگیری می‌کشاند.

بر اساس این گزارش، وزارت اوقاف اردن نسبت به تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی هشدار داد و تاکید کرد که چنین اقدامی ممکن است منطقه را به جنگ و نزاع‌هایی خطرناک بکشاند.

پیشتر «عبداللطیف قانوع» سخنگوی حماس نیز گفت که موافقت پلیس رژیم صهیونیستی با تعرض دسته جمعی شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی در روز پنجشنبه به منزله جرقه آغاز جنگ و نبردی دیگر با دشمن صهیونیستی خواهد بود.

قانوع افزود که ملت فلسطین هرگز اجازه تکرار تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و تقسیم زمانی و مکانی این مسجد بین مسلمانان و یهودیان را نخواهد داد. وی گفت که عموم ملت فلسطین را به حضور در مسجدالاقصی و مقابله با شهرک‌نشینان اشغالگر و جلوگیری از تعرض آنان به مسجدالاقصی در روز پنجشنبه فرامی خوانیم.

قانوع اشاره کرد که دشمن صهیونیستی می‌خواهد با این اقدامات تجاوزکارانه اعم از تعرض به مسجدالاقصی یا قطع سیم بلندگوهای مسجدالاقصی و ممانعت از پخش اذان در این مسجد، منطقه را به سمت جنگی دیگر بکشاند.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=21128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.