• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

ارتقای فرهنگ دینی در جامعه با کاهش آسیب‌های اجتماعی میسر می‌شود

  • 27 مرداد 1400 - 14:31
ارتقای فرهنگ دینی در جامعه با کاهش آسیب‌های اجتماعی میسر می‌شود

به گزارش مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل، سازمان تبلیغات اسلامی را نهاد مهم تبلیغی در کشور عنوان و اظهار کرد: همکاری و تعامل نهادهای فرهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند در جهت ارتقا و توسعه و پیشرفت فرهنگ دینی استان مؤثر باشد.

وی اردبیل را پایگاه فکری و فرهنگی شیعه در منطقه عنوان کرد و گفت: شهر دارالارشاد اردبیل با دارا بودن پایگاه جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، از اهمیت بالایی در میان علویان کشور ترکیه، شیعیان آذربایجان و مسلمانان قفقاز و آسیای میانه برخوردار است و این ظرفیت بزرگی برای نشر تعالیم دینی و اندیشه اسلامی در منطقه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر تحکیم بنیان فکری و فرهنگی بدنه سپاه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در کنار سپاه می‌تواند در رفع آسیب‌های اجتماعی با تقویت کارگروه‌های تخصصی اقدامات مؤثری انجام دهد که مقدمات این برنامه‌ها انجام شده و پس از دهه اول محرم این برنامه‌ها با انسجام و نظم کارشناسی انجام می‌شود.

حجت الاسلام جعفرزاده با اشاره به تشکیل کارگروه نخبگان حوزوی و دانشگاهی گفت: این کارگروه در اولویت اول به بررسی ریشه‌های اثرگذاری کمتر برنامه‌های فرهنگی می‌پردازند و موانع پیشرفت فرهنگی را شناسایی و در جهت رفع آن برنامه ریزی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.