• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اختلاف فنی زیادی با سپاهان نداشتیم

  • 20 مرداد 1400 - 2:48
اختلاف فنی زیادی با سپاهان نداشتیم

به گزارش مهر، جواد رضایی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بعد از مصاف سپاهان اصفهان و راگا ری در خصوص این بازی اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی هفته اول ما بازی ما با قائم مشهد لغو شد، آمادگی لازم را نداشتیم.

وی افزود: با توجه به دیر آغاز شدن مسابقات کار سختی در این بازی داشتیم و نتوانستیم بازیکنان را از لحاظ بدنی و هماهنگی آماده کنیم و به همین دلیل در این موارد در سطح پایینی هستند.

سرمربی تیم فوتسال راگا ری ادامه داد: ما با یک مجموعه بسیار قدرتمند و با یک کادر فنی بسیار قوی و باتجربه رقابت داشتیم و این مسئله کار ما را به شدت سخت کرد.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم اختلاف فنی زیادی بین دو تیم در این بازی حاکم نبود و روی اتفاقاتی که در طی بازی رقم خورد بازیکنان سپاهان بهتر توانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند.

رضایی تصریح کرد: ما نیز در این بازی زحمت زیادی کشیدیم و به حق موقعیت‌های زیادی داشتیم و موقعیت‌های تک به تک را از دست دادیم و چند ضربه نیز به تیرک دروازه زدیم.

وی با بیان اینکه این برد را به مجموعه بزرگ سپاهان تبریک می‌گویم، گفت: ایجاد حواشی در چنین بازی‌هایی طبیعی است و بحث لفظی کوچکی بین بازیکنان بود و اتفاق خاصی رخ نداد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.