• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

اختصاص پاداش به دختران هندبالیست اعزامی به مسابقات جهانی

  • 30 آبان 1400 - 11:45
اختصاص پاداش به دختران هندبالیست اعزامی به مسابقات جهانی

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال زنان ایران شهریور ماه با کسب عنوان چهارمی در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا برای اولین بار جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کردند. 

وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بعد از این موفقیت قول پرداخت پاداش به ملی‌پوشان را داده‌اند و قرار است این پاداش قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی اسپانیا پرداخت شود.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان زنان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود. تیم ملی ایران نیز در این مسابقات با رومانی، نروژ و قزاقستان همگروه است.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی از سوی کمیته ملی‌المپیک و وزارت ورزش و جوانان برای تیم ملی در نظر گرفته شده است به ایسنا گفت: وزارت ورزش و جوانان قول پاداش را داده و خانم کاظمی‌پور معاون زنان وزارت پیگیر است که قبل از اعزام این پاداش پرداخت شود. ما خودمان نیز پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم در حضور وزیر این پاداش پرداخت شود. صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک نیز قول پاداشی را داده که البته هنوز محقق نشده است. ما پیگیر هستیم و امیدواریم که این پاداش هم محقق شود. 

انتهای پیام

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=11258

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.