• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

احتمال حتی یک میلیمتر جابجایی در ورزشگاه آزادی داده نشده است

  • 13 اردیبهشت 1402 - 19:01
احتمال حتی یک میلیمتر جابجایی در ورزشگاه آزادی داده نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، ورزشگاه آزادی که بیش از ۵۰ سال از عمرش می گذرد، در چند سال اخیر با هشدارهایی از سوی مسئولان و حتی تماشاگران و رسانه ها در مورد سست شدن سازه اش مواجه بوده که به همین خاطر بخش هایی از آن بدون استفاده مانده بود.
با وجود این اما در دربی استقلال و پرسپولیس طبقه دوم این ورزشگاه که مدتها به روی تماشاگران بسته بود، باز شد و خوشبختانه اتفاق ناخوشایندی هم رخ نداد. با این حال اما و اگرها در مورد استحکام این ورزشگاه همچنان ادامه دارد.
سیدحمید سجادی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص وضعیت امنیت استادیوم آزادی گفت: در گذشته احتمال ریزش سکوها داده شده بود که با توجه به آخرین آزمایش‌های سنگین استاندارد که توسط یکی از شرکت‌های معتبر وزارت راه و شهرسازی انجام شد، احتمال حتی یک میلیمتر جابجایی هم داده نشد و بنای این استادیوم از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.
وی در ادامه افزود: در سطح شیب‌دار ورزشگاه سکوها دارای میلگرد است که میلگردها به مرور زمان دچار زنگ زدگی و پوسیدگی شده بودند ولی سازه و سطح شیب‌دار کاملا سالم و دارای استحکام است و جهت تکمیل امنیت پله‌های سطح شیب‌دار درحال تعویض هستند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41404

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.