• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

احتمال تعویق یک روزه در آغاز مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال

  • 17 دی 1400 - 11:43
احتمال تعویق یک روزه در آغاز مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرنگار مهر، تغییری که کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در زمان برگزاری دو دیدار معوقه ذوب آهن اعمال کرده است، جابه جایی احتمالی در زمان آغاز مرحله دوم مسابقات را در برنامه این کمیته قرار داده است.

پیش از این پنجشنبه و شنبه (۱۶ و ۱۸ دی ماه) به عنوان زمان برگزاری دیدار معوقه ذوب آهن برابر مس کرمان و شهرداری گرگان در گروه «الف» لیگ برتر در نظر گرفته شده بود اما با اعلام کمیته مسابقات این دو دیدار با یک روز تاخیر به جمعه و یکشنبه (۱۷ و ۱۹ دی ماه) موکول شد.

این در حالی است که پیش از این مقرر شده بود مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر از سه شنبه ۲۱ دی ماه آغاز شود اما با جابه جایی صورت گرفته در زمان برگزاری دیدارهای معوقه موردنظر، احتمال دارد آغاز مرحله دوم مسابقات هم با یک روز تاخیر مواجه شده و به چهارشنبه ۲۲ دی ماه موکول شود.

فرهاد زحمتکش مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این موضوع گفت: هنوز در این مورد به قطعیت نرسیده ایم، طی یکی دو روز آینده تصمیم گیری نهایی را خواهیم داشت. در صورتیکه تعویق یک روزه مرحله دوم مسابقات قطعی شود، روز پایانی این مرحله از ۱۴ دی ماه به ۱۵ دی ماه موکول خواهد شد.

هر ۱۶ تیمی که آغازگر فصل جاری مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور بودند در مرحله دوم مقدماتی هم حضور خواهند داشت. این مرحله از رقابت ها بر اساس رده بندی تیم ها در مرحله مقدماتی اول (رفت و برگشت) و در چهار گروه چهار تیمی دنبال می شود.

گروه بندی تیم ها در مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر به این شرح خواهد بود:

گروه A: تیم های اول و پنجم گروه الف و تیم های سوم و هفتم گروه ب
گروه B: تیم های اول و پنجم گروه ب و تیم های سوم و هفتم گروه الف
گروه C: یم های دوم و ششم گروه الف و تیم های چهارم و هشتم گروه ب
گروه D: تیم های دوم و ششم گروه ب و تیم های چهارم و هشتم گروه الف

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=14161

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.