• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی ۲ بوستان چیتگر و جوانمردان

  • 18 آبان 1401 - 12:49
اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی ۲ بوستان چیتگر و جوانمردان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجوی از اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی دو بوستان چیتگر و جوانمردان با هدف تردد ایمن شهروندان خبر داد و گفت: دو بوستان جوانمردان و چیتگر به‌عنوان بوستان‌های فرامنطقه‌ ای به حساب می‌ آیند و روزانه هزاران نفر از شهروندان تهرانی از این محیط‌ها بهره‌مند می‌شوند؛ به همین منظور ایمن‌سازی این دو بوستان در دستور کار واحد HSE ( بهداشت، ایمنی و محیط زیست) قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: در نظر گرفته شده تا طی پایشی از سوی کارشناسان ایمنی واحد HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) نقاط پرحادثه شناسایی و از سوی عوامل اجرایی در نواحی شش گانه و اداره فضای سبز به عنوان متولی بوستان‌ها رفع نقص شود.
وی ادامه داد: در نخستین اقدام تمامی بوستان‌های محلی مورد پایش قرار گرفته شده و در یک بازه زمانی مشخص برای رفع نواقص آن‌ها اقدام خواهد شد؛ همچنین شناسایی نقاط حادثه‌خیز در بوستان‌های فرامنطقه‌ای آغاز شده تا به شکل استاندارد و اساسی این نقاط برطرف شود.
شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: انتظار شهروندان این است که در بوستان‌های ایمن تردد و گردش داشته باشند که این درخواست شهروندان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است و در صورتی که شهروندان نیز نقاط حادثه خیز را در بوستان‌ها مشاهده کنند می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام به رفع آن شود.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=33111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.