• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اجرای سراسری «لیگ تندرستی» در ایران با هدف تامین سلامت مردم

  • 26 مرداد 1400 - 14:54
اجرای سراسری «لیگ تندرستی» در ایران با هدف تامین سلامت مردم

به گزارش مهر و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، این فدراسیون که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش کرده با اجرای طرح ها و برنامه های متنوع، شرایط را برای ورزش کردن مردم در خانه فراهم کند، با اوج گیری دوباره این ویروس در پیک پنجم، قصد دارد لیگ تندرستی را به طور سراسری در کشور اجرا کند.

به همین خاطر افشین ملایی رئیس فدراسیون در جلسه ای آنلاین با حضور مسئولان بخش های مختلف این فدراسیون، راهکارهای اجرای برنامه های تاثیرگذار در دوران اوج گیری کرونا را بررسی و بر برگزاری لیگ تندرستی با شرایط و ویژگی های جدید تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد مسئولان بخش های مختلف فدراسیون ورزشهای همگانی طرح و ایده های خود برای برگزاری سراسری لیگ تندرستی را ارائه کنند تا این لیگ به بهترین شکل ممکن برای جبران کم تحرکی مردم اجرا شود.

فدراسیون ورزشهای همگانی اواخر سال گذشته نخستین لیگ تندرستی را با مشارکت ۳۲ استان برگزار کرد که با استقبال خانواده ها و علاقمندان به ورزش مواجه شد. در این لیگ برنامه های تمرینی ویژه دوران کرونا در منزل در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و آنها با اجرای این تمرینات فیلم آن را برای فدراسیون ارسال می کنند که پس از بررسی های کارشناسی و ارزیابی میزان مشارکت مردم، شهرها، استان ها و هیات های برتر انتخاب خواهند شد و جوایزی از سوی فدراسیون دریافت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=2522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.