• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳

اجازه نمی‌دهیم تهدیدی متوجه ایران اسلامی شود

  • 15 اردیبهشت 1402 - 18:58
اجازه نمی‌دهیم تهدیدی متوجه ایران اسلامی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید خود از یگان‌های پدافندی غرب و جنوب غرب کشور با حضور در منزل شهید «داریوش رضایی‌نژاد» در شهر آبدانان با خانواده این شهید دانشمند هسته‌ای دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار با بیان اینکه توسعه دانش و پیشرفت علم در کشور ما هیچ گاه متوقف نخواهد شد، تصریح کرد: دشمن قصد دارد با به شهادت رساندن دانشمندان ما شتاب علمی و پیشرفت کشور را کند سازد، درحالی‌که نمی‌داند با شهادت هر دانشمند، صدها جوان ایران به عرصه می‌آیند و راه علم و پیشرفت را ادامه می‌دهند.
امیر صباحی فرد ادامه داد: شهادت دانشمندانی همچون شهید رضایی‌نژاد، جوانان مؤمن و با انگیزه کشور را در مسیر علم آموزی مصمم‌تر می‌کند و یقیناً به برکت خون این عزیزان پیشرفت علمی شتاب بیشتری می‌گیرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه راه شهدا به ویژه شهیدان هسته‌ای و علمی با شهادت پایان نمی‌یابد، خاطرنشان کرد: هدف مهم شهدای هسته‌ای ارتقای علمی ایران اسلامی در حوزه فناوری هسته‌ای و ایجاد و توسعه این فناوری بود که قطعاً این راه با تلاش بیشتر و کوشش جهادی ادامه یافته و مسیر بالندگی کشور تا سرافرازی ایران اسلامی تداوم خواهد یافت.
فرمانده نیروی پدافند هوایی عنوان کرد: ما سربازان دفاع از حریم هوایی کشور به پشتوانه دعای خانواده‌های شهدا امنیت حریم هوایی کشور را به بهترین شکل ممکن تأمین می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد تهدیدی متوجه میهن اسلامی و ملت عظیم‌الشان ایران شود.
شهید «داریوش رضایی‌نژاد» از شهدای هسته‌ای کشور، در اول مرداد ۱۳۹۰ توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد)، در مقابل چشمان دخترش آرمیتا و همسرش با ضرب گلوله به شهادت رسید.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=41483

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.