• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اتوبوس مسافربری گناباد – تهران در آرادان واژگون شد

  • 08 آبان 1400 - 9:39
اتوبوس مسافربری گناباد – تهران در آرادان واژگون شد

به گزارش خبرنگار مهر، اتوبوس مسافربری گناباد – تهران صبح شنبه هشتم آبان ماه در نزدیکی شهر آرادان استان سمنان واژگون و به گفته مسئولان محلی ۳۲ نفر در این حادثه دچار مصدومیت شده‌اند از سوی دیگر عوامل راهداری، پلیس راه، هلال احمر و اورژانس نیز با حضور در محل حادثه به مصدومان امداد رسانی کردند.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۴:۳۸ در کیلومتر پنج محور سرخه به آرادان و در حوالی شهرک صنعتی صیدآباد رخ داد، گفت: عوامل امدادی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مظفر محمدخانی با بیان اینکه این حادثه فوتی نداشته است، تاکید کرد: امدادرسانی به مصدومان و انتقال برخی از آنان از جمله اقداماتی بود که توسط هلال احمر و نیروهای امدادی انجام شد.

هنوز علت حادثه از سوی نیروی انتظامی اعلام نشده اما خواب آلودگی، ناایمنی راه و خودرو و همچنین عدم توانمندی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلایل مختلف همواره از مهمترین عوامل مهم تصادفات رانندگی در استان سمنان هستند.

چندی پیش در خبرگزاری مهر استان سمنان گزارشی برای تعدد شگفت‌آور تصادف اتوبوس‌های مسافربری در سال جاری منتشر شد که اشاره می‌کرد به طرز عجیبی در سال ۱۴۰۰ تعداد تصادفات جاده‌ای در بخش حمل و نقل عمومی افزایش یافته است.

از ابتدای سال ۱۴۰۰ در استان سمنان تقریباً به صورت متوسط هم ۴۰ روز یک اتوبوس تصادف کرده که نشان می‌دهد مسئولان باید فکری برای این وضعیت کنند.

مشروح گزارش را می‌توانید در اینجا بخوانید: خودرو و عدم مهارت عامل وقوع حوادث / سوانح اتوبوسی افزایش یافت

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=9913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.