• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

اتهام به نمایندگان مبنی بر رشوه گیری از ایران خودرو بی تقوایی است

  • 09 بهمن 1401 - 12:52
اتهام به نمایندگان مبنی بر رشوه گیری از ایران خودرو بی تقوایی است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ظهرامروز (یکشنبه ۹ بهمن ماه) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی گفت: اخیراً امام جمعه یکی از شهرستان ها در جمع مردم تمام نمایندگان مجلس را متهم به رشوه خواری کرده و گفته که همه نمایندگان رشوه گیر ایران خودرو هستند.
وی افزود: این تهمت زنی و حرمت شکنی نه تنها یک بی تقوایی محض و اهانت آشکار به ساحت منتخبین مردم است بلکه با بدیهی ترین اصول اخلاق و منطق و عقلانیت مغایرت دارد.
حسینی اظهار داشت: هیچ انسان خداترس و با ایمانی کل یک مجموعه را مورد افترا قرار نمی دهد. از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه می خواهیم با نظارت موثر و مستمر نگذارد بعضی از افراد با بدزبانی مرزهای اخلاق را زیرپا بگذارند و به جای تقوای الهی درس عبور از خطوط قرمز به مردم بدهند.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن احترام به محضر قاطبه امامان جمعه باید تأکید کنیم متأسفانه برخی از ائمه جمعه با دخالت های غیرکارشناسی و غیرسازنده و اظهارنظرهای غیرمسئولانه نه تنهادر حل مشکلات نقشی ایفا نمی کنند بلکه به آن می افزایند و در خطابه های خود حد و مرزی را محترم نمی شمارند. بنابراین ضروری است شورای سیاست گذاری ائمه جمعه این مسئله را به طور جدی تحت مدیریت و کنترل قرار دهد.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=38323

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.