• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

اتمام حجت تعزیرات با شرکت‌های هواپیمایی

  • 23 اسفند 1401 - 10:19
اتمام حجت تعزیرات با شرکت‌های هواپیمایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در نشست با مدیران شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه بلیت هواپیما نیست و اگر هم باشد، گران است؛ گفت: درخواست ما از شما به عنوان مسئول این حوزه، این است که هر شرکت هواپیمایی و چارتر و دلالی که مرتکب تخلف می‌شود را به ما معرفی کنید.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی قیمت‌گذاری بلیت هواپیما به‌صورت دستوری را نامناسب دانست و گفت: ضوابط قیمت‌گذاری باید به‌گونه‌ای باشد که خدمات باکیفیت بالا ارائه شود و در عین اینکه تولیدکننده سود ببرد، مصرف‌کننده هم ضرر نکند.
اصانلو از مأموریت سه رئیس شعبه مهم و ملی برای رسیدگی به تخلفات فروش بلیت هواپیما خبر داد و گفت: رؤسای شعب به سازمان هواپیمایی می‌آیند و اگر لازم باشد به‌صورت میدانی حضور پیدا می‌کنند و با سرعت و دقت به تخلفات هر شرکت و چارتر کننده یا دلالی که اخلال در بازار شب عید ایجاد می‌کند، رسیدگی می‌کنند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: همه این اقدامات مستلزم همکاری شما است و شرکت هواپیمایی‌ها باید به ما اعلام کنند چه تعداد بلیت با چه قیمتی به چه کسی دادند.
در این جلسه مدیران شرکت‌های هواپیمایی ضمن بیان مسائل و دغدغه‌های صنعت هواپیمایی، آمادگی خود را برای همکاری با سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=39687

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.