• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

اتفاقات حاشیه‌ای در ووشو و زیر سوال رفتن مدیریت فدراسیون

  • 27 تیر 1401 - 0:39
اتفاقات حاشیه‌ای در ووشو و زیر سوال رفتن مدیریت فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون ووشو که مدتهاست درگیر حواشی خود ساخته است، این روزها با بحث درگیری ووشوکاران، مربیان و والدین حواشی جدیدی را تجربه می‌کند که ریشه آن را باید در ضعف مدیریت در رأس این فدراسیون جستجو کرد.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی بر اساس خبری که سایت خود فدراسیون منتشر کرد، با حضور ۲۷۰ ووشوکار در سالن آکادمی ملی ووشو برگزار شد. سوال اصلی و مهم اینکه آیا این سالن شرایط برگزاری چنین مسابقاتی را داشته یا خبر؟ در واقع مسئولان فدراسیون بر اساس چه متر و معیاری اقدام به برگزاری این مسابقات در سالنی با کمترین امکانات کرده اند.

نبود سکوی تماشاگران به تعداد مورد نیاز، فاصله اندک سکوی مسابقات با همان تعداد اندک سکو، نداشتن سالن مخصوص گرم کردن ورزشکاران (وارم آپ) که باعث ایجاد سالنی با اندک امکانات توسط چادر در مجاورت سالن به همین منظور و از همه مهم‌تر نبود امکانات رفاهی لازم برای استقرار والدین ورزشکاران دلایلی متقنی است که ثابت می‌کند این سالن برای برگزاری چنین رویدادی مناسب نبوده و نیست.

در واقع فلسفه تأسیس این سالن برگزاری اردوهای تیم ملی و میزبانی از تمرینات تیم‌های ملی بود، ولی برگزاری مسابقات لیگ باعث شد تا مسئولان فدراسیون در مدیریت جدید فدراسیون به فکر میزبانی از رقابت‌های انتخابی تیم ملی باشند.

اولین جرقه و عامل درگیری بروز همین تفکر در رأس فدراسیون ووشو بود. نمی‌توان با رنگ و لعاب دادن به مسابقات، ضعف عمده سالن را پوشش داد و باید خدا را شاکر بود که در همین درگیری مشکل حادی پیش نیامد و برای کسی اتفاقی نیفتاد.

درگیری جنجال آفرین ووشو را می‌توان متزلزل‌تر شدن صندلی ریاست فدراسیون دانست. فدراسیونی که چند ماهی است با حواشی فضای مجازی وارد مرحله جدیدی شد و انتشار اخباری چون انتخاب کادر فنی با حضور چهره‌های شاخص ووشو و برگزاری مسابقات انتخابی هم چیزی را تغییر نداد.

این اتفاقات در شرایطی رخ داده است که رئیس فدراسیون هم چند روزی در محل کار خود حاضر نشده بود تا احتمالاتی که در مورد آینده صدیقی مطرح شده است قوت بیشتری بگیرد.

فدراسیون ووشو که سال‌ها با کمترین حاشیه کار خود را دنبال می‌کرد با حضور امیر صدیقی نتوانست به این روند ادامه دهد و وارد حاشیه‌هایی شد که بخش آن خودساخته و به خاطر بی تجربگی رئیس فدراسیون رقم خورد.

منبع : مهر

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=25861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.