• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳

ابهام در اعزام کشتی‌گیران امید ایران به رقابتهای جهانی

  • 12 مهر 1401 - 12:57
ابهام در اعزام کشتی‌گیران امید ایران به رقابتهای جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ سال (امید) قهرمانی جهان طی روزهای ۲۵ مهر تا اول آبان ماه در کشور اسپانیا برگزار می‌شود. این در حالیست که اردوی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران برای حضور در مسابقات مدتهاست در کمپ تیم‌های ملی در خانه کشتی در حال برگزاری است و شاگردان محسن کاوه و حسن رنگرز واپسین روزهای تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند.
تا این مرحله از روند آماده سازی همه چیز طبیعی و طبق برنامه پیش رفته است، اما گفته می‌شود اعزام کشتی گیران ایران به رقابتهای جهانی بنا به دلایلی از جمله صدور به موقع روادید در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
طبق اعلام یک منبع آگاه گویا سفارت اسپانیا هنوز مدارک اعضای تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران را برای حضور در مسابقات جهانی دریافت نکرده و با توجه به اینکه صدور روادید شینگن به مدت مشخص و نسبتاً طولانی‌تری نیاز دارد، خبرهایی مبنی بر عدم اعزام کشتی گیران ایران به اسپانیا به گوش می‌رسد.
احتمال عدم اعزام تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی امید ایران به رقابتهای جهانی در حالی قوت گرفته است که اتحادیه جهانی کشتی هم برخلاف رده‌های مختلف سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، هیچگونه الزامی برای حضور در مسابقات رده امید قائل نیست و کشورها بدون نگرانی از محرومیت می‌توانند در صورت تمایل از این مسابقات انصراف دهند.
این در حالیست که متولیان فدراسیون کشتی همچنان در انتظار صدور روادید از سوی سفارت اسپانیا هستند و فعلاً هیچ تصمیمی اتخاذ نکرده اند.
البته حسن رنگرز شاگردانش در تیم کشتی فرنگی امید کشورمان این شانس را دارند که در صورت عدم اعزام به رقابتهای جهانی اسپانیا، به جام‌جهانی آذربایجان اعزام شوند.

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=30018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.