• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

ابراهیمی: آرزو داشتم پیراهن پرسپولیس را بپوشم

  • 19 مرداد 1400 - 14:49
ابراهیمی: آرزو داشتم پیراهن پرسپولیس را بپوشم

به گزارش ایسنا، علیرضا ابراهیمی بعد از پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: از کادر فنی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. ان‌شاءالله در این مسیر موفق باشیم و بتوانیم قهرمانی آسیا را کسب کنیم که ان‌شالله صد درصد قهرمان می‌شویم.

وی افزود: برای این روز خیلی تلاش کردم و در سه سال اخیر خیلی اذیت شدم. خدا را شکر می‌کنم به آرزوی خودم رسیدم و امیدوارم در این راه موفق باشم.

او همچنین گفت: هدف ابتدایی من این بود که به پرسپولیس برسم. اگر به تیم ملی برسم خیلی خوب است اما اولین هدف من پرسپولیس و موفقیت با این تیم است.

ابراهیمی درباره رقابت با مدافعان پرسپولیس هم گفت: الان در کنار یکی از بهترین کاپیتان‌های ایران و آسیا بازی می‌کنم. فرقی ندارد بازی کنم یا خیر، مهم موفقیت پرسپولیس است.

او در پاسخ به این سوال که آیا با یحیی گل‌محمدی صحبت کرده است یا خیر، گفت: به صورت مستقیم با آقای گل محمدی صحبتی نداشته‌ام.

مدافع جدید پرسپولیس ادامه داد: کارم سخت است چون از استان خودم، اولین نفری هستم که به پرسپولیس آمده است. پا جای پای بازیکنان بزرگی می گذارم. همه این شرایط را می‌دانم اما خیالم راحت است کادر فنی خوبی داریم که می‌توانند به من کمک کنند. ان‌شاءالله هواداران هم کمکم کنند. مبلغ قراردادم هم فکر نمی‌کنم زیاد باشد. قرارداد برایم مهم نبود، هدفم رسیدن به پرسپولیس بود نه پول.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانم دوباره به استقلال گل بزنم. گل‌هایی هم که به پرسپولیس زدم، فوتبال است و شرایط فوتبالی است. در فوتبال همه با هم خوب هستند و در پرسپولیس همه یکدل هستند.

او درباره وضعیت گل‌گهر هم گفت: از آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم. برای تیم زحمات زیادی کشیدند. بازی آخر هم با استقلال ناداوری شد و برای استقلال سوت زدند و بعد در فینال برایشان جبران شد. برای باشگاه خوب گل‌گهر آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kalannews.ir/?p=1799

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.